اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه دوازدهمین سالروز ورود آیت‌الله لطفی به سنگر جدید

آیت‌الله لطفی؛ فقیهی که گوش به فرمان ولایت ‌است

خبرگزاری فارس: بصیرت، مردم‌داری و محور نیروهای حزب‌الهی از شاخصه‌های مهم آیت‌الله لطفی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام است.

آیت‌الله لطفی؛ فقیهی که گوش به فرمان ولایت ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هیچگاه مردم مرزدار و ولایتمدار استان ایلام 26 دی ماه 12 سال پیش را فراموش نمی‌کنند که در چنین ساعاتی به استقبال و پیشواز نماینده مقام معظم رهبری در استان ایلام شتافتند.

12 سال پیش پس از انتصاب آیت‌الله محمدنقی لطفی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام از سوی مقام معظم رهبری مردم استان به شکرانه این رویداد بزرگ کیلومترها دور از شهر ایلام به استقبال آیت‌الله لطفی شتافتند.  

در آن روز زمستانی مردم ایلام به شکرانه اعتماد مقام معظم رهبری به یکی از فرزندان پاک و مومن این دیار به استقبال آیت‌الله لطفی رفتند.

عملکرد، تلاش خستگی‌ناپذیر، موضع‌گیری‌های به حق نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مدت بارها و بارها مورد استقبال گرم مردم این استان قرار گرفته و حضور حماسی مردم در سنگر نماز جمعه و جماعات و اقتدا به نماینده مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ولایت بودن موید این حقیقت است.

مردم این دیار هیچگاه موضع‌گیری‌های به حق آیت‌الله لطفی را در شرایط حساس مملکت و نظام به ویژه دوران فتنه 88 را فراموش نخواهند کرد.

آیت‌الله لطفی پشت سر رهبری نه یک قدم دورتر و نه یک قدم جلوتر در طول سال‌های گذشته ولایتمداری مردم استان ایلام را در تریبون‌های مختلف فریاد زده‌اند. 

مردم استان ایلام نیز قدردان نعمت ولایت فقیه بوده و با حضور گرم و پرشور خود در صحنه‌های مختلف بارها و بارها این مهم را به دوستان و دشمنان ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/2246/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول