اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

میزبان استقلال می‌شدیم بهتر بود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در قرعه کشی جام حذفی اگر میزبان استقلال می‌شدیم می‌توانست به سود تیم ما باشد.

میزبان استقلال می‌شدیم بهتر بود

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در قرعه کشی جام حذفی تیم استقلال به عنوان میزبان انتخاب شد، این قرعه کشی است که انجام شده و نمی‌توان کاری کرد.

وی تصریح کرد: در صورتی‌که قرعه شانس نصیب ما می‌شد و می‌توانستیم در این بازی میزبان باشیم به طور حتم می‌توانستیم از امتیاز میزبانی مانند زمین و تماشاگر استفاده کنیم و برای ما بهتر بود که میزبان این دیدار باشیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در ادامه به بازی تیمش برابر سایپا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شرایط خوبی از لحاظ روحی و جسمی برای این دیدار برخورداریم و به جز جعفری به دلیل محرومیت و میلان سوشاک به دلیل مصدومیت سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

وی با اشاره به تیم سایپا تاکید کرد: این تیم سپاهان را در دیدار رفت شکست داده بود و ما کار سختی را مقابل این تیم داریم اما به طور حتم برای برد در این دیدار به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/63020/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول