اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دربی بیست و چهارم فوتبال اصفهان

سپاهان از ذوب‌آهن پیشی گرفت/ بردهای سپاهان دو رقمی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان با برتری در دربی بیست و چهارم فوتبال اصفهان، علاوه بر کسب سه امتیاز شیرین، یک برد بیشتر در از تیم ذوب‌آهن در دربی تیم‌های اصفهانی به دست آورد.

سپاهان از ذوب‌آهن پیشی گرفت/ بردهای سپاهان دو رقمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه برگزاری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.

دو تیم اصفهانی در شرایطی دربی بیست و چهارم را برگزار کردند که هر کدام برای رسیدن به پیروزی در این بازی انگیزه های متفاوتی داشتند، طلایی پوشان برای عقب نماندن از کورس قهرمانی به برد نیاز داشتند و تیم ذوب‌آهن نیز برای فرار از منطقه سقوط به پیروزی می‌اندیشید.

سپاهان در این دیدار هجومی‌تر از حریف بازی را آغاز کرده و با دو گل جواهیر سوکای مهاجم آلبانیایی خود پیش افتاد اما در نهایت با گل مهدی رجب‌زاده و تک گل امید ابراهیمی دو تیم با نتیجه 3 بر یک به رختکن رفتند.

در نیمه دوم ذوبی‌ها برای اینکه فاصله گل‌های خورده را با حریف کم کنند، حملاتی را بر روی دروازه حریف ترتیب دادند و در نهایت نیز مهدی رجب‌زاده گل دومش را به ثمر رساند تا نتیجه سه بر دو شود.

مهدی رجب‌زاده هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با 2 گلی که در این بازی به ثمر رساند، رکورد گلزنی در دربی اصفهان  که پیش از این در اختیار ادموند بزیک بود را به خود اختصاص داد.

در ادامه دقایق بازی، محرم نویدکیا برای سپاهان گلزنی کرده و احسان پهلوان نیز برای ذوب‌آهن گلی را به ثمر رساند تا در نهایت بازی با نتیجه چهار بر سه به سود طلایی‌پوشان به پایان برسد.

به گزارش فارس، در پایان این دیدار و با توجه به نتیجه به دست آمده تیم فوتبال سپاهان با 34 امتیاز در چهارم رده جدول رده‌بندی جای گرفت و تیم ذوب‌آهن نیز با 18 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/63006/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول