اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور خبر داد

حضور قایقرانان ملی‌پوش در پیست‌های شبه اروپایی آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور در آبادان گفت: 12 قایقران در مرحله دوم اردوی تیم ملی در این شهرستان حضور دارند.

حضور قایقرانان ملی‌پوش در پیست‌های شبه اروپایی آبادان

سیدغدیر رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی قایقرانی کشورمان با حضور قایقرانان منتخب ملی در آبادان آغاز شده است.

وی افزود: در تست‌گیری که در پایان مرحله اول از قایقرانان انجام گرفت 12 قایقران منتخب به مرحله دوم اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور در آبادان ادامه داد: این مرحله از اردو به مدت 20 روز و تا اواسط بهمن‌ماه امسال در آبادان پیگیری می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی آماده می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس تیم ملی قایقرانی جوانان کشورمان اسفندماه در مسابقات جهانی که در تاجیکستان برگزار می‌شود حضور یافته و تیم ملی بزرگسالان نیز اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا که در چین برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور در آبادان در خصوص علت انتخاب آبادان به عنوان محل برگزاری اردوهای تیم ملی نیز خاطرنشان‌کرد: فدراسیون قایقرانی به دنبال کاهش هزینه‌های خود است و برگزاری این اردو در داخل کشور و در آبادان صرفه‌جویی زیادی برای آنها به همراه داشته است.

رمضانی افزود: علاوه بر این پیست‌های قایقرانی موجود در آبادان به پیست‌های اروپایی بسیار شبیه است.

وی گفت: همچنین شرایط مناسب اقلیمی آبادان در این فصل سال نیز از دلایل دیگر انتخاب این شهرستان به عنوان محل اردوی تیم ملی بوده است.

سرپرست اردوی تیم ملی قایقرانی کشور در آبادان تصریح کرد: در تست‌گیری که از قایقرانان حاضر در اردو انجام شده است رکوردهای آنها بسیار مناسب و رضایت‌بخش بوده است.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول