اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس برکنار شده دوباره برمی‌گردد

رقابت رئیس و دبیر سابق برای ریاست هیئت قایقرانی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: سلمان قاضی عسگر که در زمان مدیرکلی رشید خدابخش از ریاست هیئت قایقرانی استان اصفهان کنار گذاشته شد، برای ریاست دوباره در هیئت باید با دبیر سابق خود رقابت کند.

رقابت رئیس و دبیر سابق برای ریاست هیئت قایقرانی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان اصفهان روز یکشنبه برگزار شود.

در انتخابات قبلی هیئت، سلمان قاضی عسگر با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس انتخاب شد اما با گذشت حدود دو سال از ریاست وی، در زمان مدیر کلی خدابخش به دلیل مشکلات به وجود آمده از مسئولیت خود کنار رفت.

با تصمیم مدیرکل قبلی ورزش، محمد علی طرفه به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی استان اصفهان انتخاب شد اما وی تمایلی برای ریاست این هیئت نداشته و برای ریاست آن ثبت نام نکرده است.

در حال حاضر سید سلمان قاضی عسگر و سید هادی قاضی عسگر که در هیئت قبلی مسئولیت ریاست و دبیری هیئت را بر عهده داشته‌اند، برای ریاست هیئت آینده کاندیدا شده‌اند.

به نظر می‌رسد هادی قاضی عسگر تا پیش از آغاز مجمع از کاندیداتوری انصراف داده و سلمان قاضی عسگر به طور مجدد رئیس هیئت شود.

هادی قاضی عسگر که در زمان ریاست سلمان قاضی عسگر سمت دبیری هیئت را بر عهده داشت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به طور تلویحی از انصراف خود خبر داد تا شانس رئیس سابق برای ریاست هیئت اضافه شود.

انتهای پیام/63006/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول