اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

13 پایگاه امداد و نجات در استان اردبیل دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: توانستیم با گسترش خدمات و فعال کردن 37 پایگاه امداد و نجات در استان مجوز ایجاد 13 پایگاه امداد و نجات را نیز در استان کسب کنیم.

13 پایگاه امداد و نجات در استان اردبیل دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی بهداشت و درمان در حوادث و سوانح غیر‌مترقبه استان اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی کارگروه‌ها کاهش آسیب‌های غیرمترقبه و معلولیت‌ها در جامعه است.

وی  خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری کارگروه‌ها و با برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم آسیب‌ها و معلولیت‌ها را در حوادث کاهش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل امدادرسانی اورژانس به مردم آذربایجان شرقی در زلزله مرداد ماه سال جاری را نیز یادآور شد و گفت: اورژانس اردبیل با آمادگی کامل توانست با امدادرسانی مطلوب رضایت مردم آذربایجان را کسب کرده و در امداد‌رسانی به زلزله‌زدگان این منطقه به نحو مطلوب و شایسته خدمات‌رسانی کند.

پورفرضی با اعلام اینکه مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی از عدم سرویس‌دهی استان‌های دیگر ناراضی و گله‌مند بودند، بیان داشت: در کشورمان استان اردبیل اولین استانی بود که توانست به کمک زلزله‌زدگان بشتابد و در آن شرایط سخت رضایت مردم آذربایجان شرقی را جلب کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در بروز حوادث و سوانح غیر مترقبه افراد آسیب دیده به کمک بیشتری نیاز دارند و از لحظه وقوع حوادث انتظارات آسیب‌دیدگان از گروه‌‌های امدادی زیاد است که این امر نیاز به آمادگی بیشتر و شایسته گروه‌های امدادرسان دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعهد دایر شدن 37 پایگاه امداد و نجات در استان ادامه داد: توانستیم با گسترش خدمات و فعال کردن این تعداد پایگاه، مجوز ایجاد 13 پایگاه امداد و نجات را نیز در استان کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پورفرضی در پایان سخنان خود اذعان داشت: این 13 پایگاه در شرف دایر شدن هستند که امیدواریم با افزایش پایگاه‌ها خدمت‌رسانی به مردم استان بیش از پیش مطلوب‌تر و شایسته‌تر صورت گیرد.

انتهای پیام/62005/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول