اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس محیط زیست پالایشگاه جم خبر داد

اجرای طرح سیستم مدیریت محیط زیستی در بندر سیراف

خبرگزاری فارس: رئیس محیط زیست پالایشگاه جم از اجرای طرح سیستم مدیریت محیط زیستی (EMS) وEMP در پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجر جم در بندر سیراف خبر داد.

اجرای طرح سیستم مدیریت محیط زیستی در بندر سیراف

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مرتضی عربزاده صبح امروز در بازدید از پایانه صادراتی سیراف اظهار داشت: توجه به محیط زیست امری بسیار مهم است که مسئولان پالایشگاه جم توجه خاصی به این مهم دارند.

وی افزود: طرح‌های ارزشمندی برای کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی توسط مجموعه پالایشگاه جم انجام گرفته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس محیط زیست پالایشگاه جم از اجرای طرح سیستم مدیریت محیط زیستی(EMS) وEMP در پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجر جم در بندر سیراف خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به لحاظ زیست محیطی برای پالایشگاه دارای اهمیت بالایی است.

عربزاده تصریح کرد: بر اساس این طرح سیستم مدیریت محیط زیستی (EMS) که شامل تعیین خط مشی محیط زیستی و طرح‌ریزی و اجرای عملیات است به خوبی پیاده خواهد شد.

وی افزود: بررسی و اقدام اصلاحی، تهیه فهرستی از آلاینده‌ها و پسماندهای تولید شده طی فرایندها نیز از دیگر مواردی است که در این طرح مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس واحد محیط زیست پالایشگاه جم ادامه داد: همچنین برنامه‌های مدیریت محیط زیستی (EMP) نیز که شامل برنامه مراقبت و پایش و برنامه آموزش و اطلاع‌رسانی است نیز در این طرح گنجانیده شده است.

وی تصریح کرد: این طرح توسط شرکت معتمد سازمان حفاظت محیط زیست انجام شده که پس از مطالعات میدانی و بررسی مدارک و مستندات مربوط به پایانه بندر سیراف، گزارش نهایی تهیه و در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت.

عربزاده یادآور شد: اهمیت پایانه صادراتی بندر سیراف برای پالایشگاه جم بسیار حیاتی است و اقدامات مهمی در این پایانه انجام می‌گیرد.

وی اذعان داشت: مایعات گازی شرکت پالایش گاز فجر جم از طریق یک خط لوله به این پایانه منتقل می‌شود و با کشتی‌های نفتکش به نقاط مختلف ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول