اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد گیلان:

بخشی از هزینه‌های درمان امیرعلی را تقبل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: کمیته امداد حامی نیازمندان است و بخشی از هزینه‌های درمان امیرعلی را تقبل می‌کنیم.

بخشی از هزینه‌های درمان امیرعلی را تقبل می‌کنیم

حسین علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در واکنش به اظهارات پدر امیرعلی، اظهار کرد: 30 سال سابقه مدیریت دارم و کارگزار و مباشر دولت هستم و مردم به بنده نیاز دارند و صلاح نیست اینگونه خدمات ما زیر سئوال برود.

وی با بیان اینکه بنده در محل کار خود پدر امیرعلی را پذیرفتم، افزود: بنده به پدر امیرعلی پیشنهاد دادم مبلغ 5 میلیون تومان بلاعوض به حساب بیمارستان امیرعلی واریز می‌کنم و بیمارستان صورت حساب دهد اما وی مخالفت کرد.

مدیر کل کمیته امداد گیلان ادامه داد: همچنین پیشنهاد کردم امیرعلی را برای ادامه درمان به رشت بیاورد و بخشی از هزینه‌های او را تقبل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون تومان برای پدر امیر علی وام نوشتیم اما او گفت که ضامن ندارد، افزود: برای ادامه مداوای امیرعلی بخشی از هزینه‌های او را با هماهنگی بیمارستان دولتی انجام می‌دهیم.

علی‌محمدی اذعان کرد: پیشنهاد می‌کنیم مبلغ 20 میلیون تومان که خیران به پدر امیرعلی کمک کردند را به حساب استانداری واریز کند و بقیه درمان امیرعلی را خودمان انجام می‌دهیم.

وی پیگیری ریشه‌ای درمان امیرعلی را مهم دانست و تصریح کرد: روز گذشته با ورود پدر امیر علی به دفتر بنده همزمان 10 نفر دیگر حضور داشتند و تا پای آسانسور با پدر امیرعلی درباره بیماری فرزندش صحبت کردیم.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره پیگیری مداوای امیرعلی اظهار کرد: طبق دستور استاندار پیگیری لازم در حال انجام است.

عزیز پورعزیزی با بیان اینکه امیرعلی اکنون در مرحله پاتولوژی است، افزود: هنوز نحوه درمان امیرعلی تشخیص داده نشده است.

وی اذعان کرد: برای کمک به درمان امیرعلی از NGOها و دانشگاه علوم پزشکی کمک گرفتیم و باید از ادامه درمان او اطمینان حاصل شود.

پدر امیرعلی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضعیت فرزندش اظهار کرد: خیران تا به امروز 21 میلیون و 300 هزار تومان برای ادامه درمان امیرعلی کمک کردند.

محمد بیابانگردی درباره کمک کمیته امداد استان و واریز 5 میلیون تومان پول به حساب بیمارستان، اذعان کرد: بیمارستان پیش فاکتور نمی‌دهد ضمن اینکه تمام پرونده‌های درمان امیرعلی در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران و مرکز طب است.

وی افزود: بیمارستان احتمال 50 درصد داده که برای جراحی مغز استخوان امیرعلی از یک پزشک خارجی استفاده شود بنابراین نیمی از مبلغ بابت هزینه دستمزد پزشک صرف می‌شود.

پدر امیرعلی 30 دی ماه جاری را نوبت دوم آزمایش سی‌تی‌اسکن مغز امیرعلی در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول