اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان بوشهر خبر داد

کشف 6 انبار سوخت در دیلم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت‌: پلیس دیلم در یک عملیات گسترده پلیسی در این شهرستان شش انبار سوخت قاچاق را شناسایی و بیش از 12 هزار لیتر سوخت غیرمجاز کشف و ضبط کرد.

کشف 6 انبار سوخت در دیلم

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با تلاش پلیس شهرستان دیلم و همکاری صمیمانه مردم طی یک عملیات از قبل برنامه‌ریزی شده شش انبار و محل نگهداری سوخت قاچاق شناسایی و هفت نفر از عاملان اصلی دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیلم در این عملیات شش ساعته با استفاده از تدابیر فرمانده انتظامی این شهرستان بیش از 12 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و پنج دستگاه خودروی مجهز به مخزن حمل سوخت را شناسایی و توقیف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس دیلم در این عملیات گسترده دو پمپ تخلیه گازوئیل را توقیف کرد و 15 مخزن نگهداری گازوئیل به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه قاچاق باعث وارد آمدن آسیب‌های جدی به اقتصاد ملی می‌شود، اظهار داشت: مبارزه موثر و همه‌جانبه با پدیده قاچاق همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و خصوصاً مشارکت مردم را می‌طلبد.

رئیس پلیس استان بوشهر از عزم جدی پلیس استان برای مبارزه با قاچاق خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات و مشارکت مردمی در این زمینه بیشترین نقش را در موفقیت‌های پلیس استان داشته؛ به طوری که در 10 ماه گذشته بیش از 268 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دیلم کشف و 120 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

انتهای پیام/66006/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول