اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دارو غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

فعالیت 93 داروخانه در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون دارو غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فعالیت 93 داروخانه در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 93 داروخانه در استان بوشهر

یحیی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان از همه ظرفیت و توان خود به خوبی استفاده می‌کند.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و جلب رضایت خاطر شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌ها در استان است و در این مسیر از همه امکانات موجود استفاده می‌کنیم.

معاون دارو غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: نظارت بر امر توزیع دارو و غذا در استان با تلاش کارشناسان این حوزه به خوبی انجام گرفته و برای صیانت از حقوق شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی استان وظیفه بسیار حساسی دارد، ‌به ویژه در راستای تامین امنیت غذایی در جامعه که از مهم‌ترین وظایف وزارت بهداشت است، باید به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان فعالیت کنیم.

وی از فعالیت 93 داروخانه در استان بوشهر خبر داد و گفت: این داروخانه‌ها شامل داروخانه‌های دولتی و خصوصی و بیمارستانی است که در سراسر استان توزیع شده است.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در حال حاضر 24 داروخانه در بوشهر، 12 داروخانه در دشتستان، هفت داروخانه در گناوه مشغول کار و فعالیت هستند.

رضایی اذعان داشت: در شهرهای دیلم، کنگان، دیر و تنگستان و دشتی نیز در مجموع 15 داروخانه فعال است و مابقی نیز داروخانه‌های دولتی و بیمارستانی است که خدمات دارویی لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان در مناطق مختلف استان تلاش خوبی صورت گرفته و در تامین داروهای کمیاب نیز تلاش قابل توجهی انجام گرفته است.

رضایی افزود: برای ایام نوروز نیز برنامه‌های مهمی تدوین شده و داروخانه‌های کشیک در امر خدمات‌رسانی به مردم و مهمانان نوروزی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول