اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات گلستان:

دشمنان از هیچ برنامه‎ای برای نارضایتی مردم دریغ نمی‎کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ برنامه و توطئه‌ای برای ایجاد خلل و نارضایتی بین مردم در آستانه برگزاری انتخابات دریغ نمی‎کنند.

دشمنان از هیچ برنامه‎ای برای نارضایتی مردم دریغ نمی‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیمی عصر امروز در همایش فعلان بخش وقف در غرب گلستان اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن تلاش دارد، انتخابات در ایران اسلامی را ناسالم جلوه دهد که باید با هوشیاری در برابر توطئه‎های آنها ایستادگی کرد.

تمام انتخابات‎ها در ایران با آزادی کامل برگزار شده است

وی تصریح کرد: تمام انتخابات‎ها در ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، بر اساس قانون و با آزادی کامل برگزار شده است.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان افزود: مردم و متولیان امر باید فرامین رهبر معظم انقلاب را همواره سرلوحه برنامه‎ها و فعالیت‎های خود قرار داده و در این مسیر حرکت کنند.

همگی باید در حفظ و صیانت از دستاوردهای آن تلاش کنند

ابراهیمی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید به بار نشسته و همگی باید در حفظ و صیانت از دستاوردهای آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: اندیشه‎های تابناک امام خمینی (ره)، درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و فداکاری‎های شهدا، امروز بیشتر از هر زمان دیگر بر آگاهی‎های عمومی و افزایش بصیرت ‎سیاسی و دینی تاثیر گذاشته است.

ورود به بحث انتخابات در کشور باید بر اساس فرمایش رهبری باشد

ابراهیمی افزود: از هم‌اکنون به بعد، وارد بحث انتخابات در کشور می‎شویم و باید بر اساس فرمایشات رهبری عمل کنیم.

وی تصریح کرد: این دوره از انتخابات نیز مانند سایر انتخابات با حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‎های رای، برگزار می‎شود و افتخار بزرگ دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت می‎رسد.

مدیرکل اطلاعات گلستان در ادامه با گرامیداشت هفته وقف گفت: وقف از سنت‎های ارزشمند اسلامی است و مسلمانان با اجرای این سنت و وقف اموال خود، می‎توانند ذخیره‎ای برای آخرت خود انباشته کنند.

سنت حسنه وقف باید در جامعه احیا و استمرار داشته باشد

در این همایش، امام جمعه نوکنده نیز با گرامیداشت هفته وقف، بر ضرورت توجه جدی به سنت حسنه وقف تاکید کرد و گفت: باید سنت حسنه وقف در همه زمینه‎ها در جامعه احیا و استمرار داشته باشد.

حجت‎الاسلام محمد رضایی اظهار داشت: همه تلاش افراد نباید تنها برای دنیا باشد، بلکه با وقف نیکو به فکر آخرت خویش نیز باشند.

وی تصریح کرد: دین اسلام تاکیدات فراوانی در باب وقف دارد و این فرهنگ باید در جامعه احیا شود.

افراد متمکن در بحث وقف پیشگام باشند

امام جمعه نوکنده از افراد متمکن شهرستان خواست در بحث وقف پیشگام شوند و با وقف، امکانات مورد نیاز برای ساخت مساجد و مکان‎های مذهبی، نام خود را جاودانه سازند.

همچنین در این همایش از اصحاب وقف، هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/2307/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول