اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقتی آقای مدیر کل دست رد به سینه پدر امیر علی می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد گیلان در مقابل درخواست کمک پدرامیر علی گفت: برای نجات فرزندت هیچ کاری از دست من ساخته نیست.

وقتی آقای مدیر کل دست رد به سینه پدر امیر علی می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بیابانگردی پدر امیر علی سه ساله که به بیماری نادر آبسه مغزی مبتلا است، با در دست داشتن پرونده بیماری فرزندش و با سفارش عزیز پورعزیزی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان که به نمایندگی از استاندار این استان پیگیر تامین مالی هزینه جراحی امیرعلی شده است، امروز به کمیته امداد گیلان معرفی شد.

پدر امیرعلی در حالی که بغض در گلو داشت در تماس با دفتر این خبرگزاری در گیلان اظهار کرد: حسین علی‌محمدی مدیر کل کمیته امداد گیلان پس از ساعت‌ها انتظار بنده را در هنگام ورود به آسانسور اداره ملاقات کرد و در مقابل پاسخ درخواست کمک، گفت که ما نمی‌توانیم هیچ کاری برای شما انجام دهیم.

وی افزود: مدیر کل کمیته امداد به بنده گفت ابتدا باید جراحی مغز استخوان امیرعلی را انجام دهی و سپس فاکتور جراحی را بیاوری تا 5 میلیون تومان به شما وام د‌هم و کمک دیگری نمی‌توانم به شما کنم و استاندار نیز باید از جیب خود به شما کمک کند.

پدر امیرعلی اظهار کرد: همچنین مدیر کل کمیته امداد به بنده گفت اگر درخواست وام داری می‌توانیم بین 100 تا 200 هزار تومان به شما بدهیم که یک ماه طول می‌کشد.

بیابانگردی افزود: کمک نکردن مدیر کل کمیته امداد چندان مرا رنج نداد اما از بی‌اعتنایی او و نوع برخوردش رنج کشیدم و دلم شکست.

وی با بیان اینکه تاکنون خیران زیادی بدون اینکه بنده را بشناسند مبلغ 20 میلیون تومان برای مداوای فرزندم کمک کردند و حتی تعداد زیادی به ملاقات فرزندم آمدند، افزود: صمیمانه از تمام خیران قدردانی می‌کنم و اگر کمک این انسان‌‌های شریف نبود نمی‌توانستم داروهای فرزندم را تهیه کنم و او را برای انجام آزمایش‌ها به بیمارستان تهران ببرم و این در حالی است که به دلیل بی‌پولی یک سال درمان بیماری امیرعلی به تاخیر افتاده است.

وی با بیان اینکه 30 دی ماه جاری برای دومین بار باید امیرعلی در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران سی‌تی‌اسکن مغز شود، گفت: دکتر معالجش معتقد است تومور سر امیرعلی تغییری پیدا نکرده و پس از یک درمان دارویی 10 روزه امیرعلی باید برای عمل جراحی مغز استخوان آماده شود.

بیابانگردی مبلغ مورد نیاز برای جراحی فرزندش را حدود 30 میلیون تومان دیگر ذکر کرد و افزود: از 70 میلیون تومان، 10 درصد را مرکز بیماری‌های نادر و 5 میلیون تومان نیز بیمارستان و پزشک تخفیف می‌دهند و 20 میلیون تومان نیز تاکنون خیران کمک کردند.

شماره تماس 0131-5544022 دفتر خبرگزاری فارس در گیلان آماده ارائه شماره حساب بانکی پدر امیرعلی به افراد خیر و نیک‌اندیش برای نجات فرزندش است.

انتهای پیام/2300/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول