اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی به دنبال آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش خراسان ‌رضوی گفت: ‌آموزش و پرورش خراسان ‌رضوی به عنوان یک نماد آموزشی فعالیت‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان را به طور جدی پیگیری می‌کند.

آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی به دنبال آگاهی‌بخشی دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عباسعلی میرسیستانی عصر امروز در مراسم بزرگداشت هوای پاک در مدرسه راهنمایی فرزانگان اظهار کرد: تمام افراد وظیفه دارند از هوای پاک حفاظت و پاسبانی کنند زیرا ادامه و بقای زندگی به هوا بستگی دارد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در ارتباط با اهداف آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: هدف از اجرای برنامه‌های آموزشی، تبلیغ بیشتر برای دانش‌آموزان است هر چند در کتاب‌های درسی آنچه که باید در نهاد اجتماعی به آن پرداخته شود آموزش داده می‌شود.

میرسیستانی افزود: در استان خراسان‌رضوی و کشور باید به موضوع هوای پاک پرداخته شود و آنچه که سبب جلو‌گیری از آلودگی می‌شود را جداً مورد بررسی قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: راه‌های مختلفی برای جلوگیری از آلودگی‌ مانند توسعه ناوگان شهری، سوخت استاندارد وسایل نقلیه پیشنهاد شده است‌.

میرسیستانی یادآور شد: باید بحث استفاده از دوچرخه را در سطح شهر فرهنگ‌سازی کنیم تا بتوانیم هوای پاک و سالمی داشته و به عنوان یک نماد آموزشی هر فعالیتی را برای آموزش دانش‌آموزان و آگاهی‌بخشی آنها به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

در ادامه محمد فرخی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خراسان‌رضوی اظهار کرد: زندگی سالم و پایدار در کردار و رفتار منطقی انسان‌ها با قوانین طبیعت است.

فرخی افزود: محیط ایران با تمام محیط‌ها تفاوت دارد زیرا خون شهیدان عزیزمان در وجب به وجب این خاک دفن شده است.

وی خاطر نشان کرد: انسان باید نخست آلودگی‌های درونی و ذهنی خود را از بین ببرد زیرا مسئولیت سنگینی در این جهان بر عهده داریم.

انتهای پیام/70005/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول