اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل موسسه مالی‌ اعتباری کوثر:

موسسه مالی‌اعتباری کوثر بانک می‌شود / کوثر حامی تراکتورسازی تبریز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل موسسه مالی‌ اعتباری کوثر از بانک شدن این موسسه در سال 92 خبر داد.

موسسه مالی‌اعتباری کوثر بانک می‌شود / کوثر حامی تراکتورسازی تبریز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت عیسی رضایی در جمع کارکنان موسسه مالی ‌اعتباری کوثر استان اظهار کرد: موافقت اصولی تاسیس موسسه مالی‌ و اعتباری کوثر در سال 85 توسط بانک مرکزی صادر و فعالیت این موسسه از اواخر سال 89 آغاز شده و به این ترتیب موسسه کوثر آخرین موسسه‌ای است که پا به عرصه حضور در فعالیت‌های بانکی گذاشته است.

وی، از بانک‌شدن این موسسه در سال 92 خبر داد و افزود: قطار کوثر با سرعت زیاد به طرف بانک ‌شدن در حال حرکت است و ما باید در سال 92 تبدیل به بانک کوثر شویم.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق چشم‌انداز پنج‌‌ساله باید در سال 94 موسسه کوثر جزو پنج بانک خصوصی برتر کشور شود، اذعان کرد:  موسسه‌ کوثر باید به بانک تبدیل شود و در این زمینه باید به طرف تبدیل‌ شدن به بانک برتر حرکت کنیم زیرا موسسه را محل گذر می‌دانیم.

وی با بیان اینکه موسسه کوثر دارای 230 شعبه فعال است، خاطرنشان کرد: در یک ماه آینده 70 شعبه دیگر به شعب این موسسه در سراسر کشور اضافه می‌شود که با الحاق 55 شعبه صندوق جوانان خیر تعداد شعب موسسه مالی و اعتباری کوثر به 350 افزایش می‌یابد.

رضایی، تعداد پرسنل این موسسه را یک‌هزار و 400 نفر عنوان کرد و گفت: با ادغام صندوق قرض‌الحسنه جوانان خیر در این موسسه و ملحق شدن کارکنان این صندوق، پرسنل موسسه مالی اعتباری کوثر به 2 هزار و 400 نفر افزایش یافته است.

وی نیروی انسانی کارآمد، کارآزموده، متعهد و متخصص را موجب تعالی سازمانی دانست و تصریح کرد: این مهم جزو اهداف اولیه راه‌اندازی موسسه کوثر بوده و با وجود اینکه پرسنل ما در رده‌ سنی بسیار جوان هستند ما در جذب پرسنل در ابتدا اولویت را به افراد دارای مدرک حسابداری دادیم.

مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر خاطرنشان کرد: افراد دارای مدرک بانکداری و مدیریت بازاریابی و سپس IT با معدل بالا نیز در اولویت‌های بعدی جذب نیروهای سازمانی قرار گرفتند و تمام تلاش ما بر این است که دیگر گرایش‌های تحصیلی غیرمرتبط در موسسه جذب نشوند.

وی کوثر را منشأ خیر کثیر دانست و اذعان کرد: این موضوع را در عمل ثابت کرده‌ایم.

رضایی در باره نرخ سود تسهیلات موسسه مذکور افزود: موسسه کوثر مشتریان را به سه دسته تقسیم کرده است و طبق نوع نیاز مشتریان وام قرض‌الحسنه تا سقف 5 میلیون تومان بدون کارمزد ارائه می‌دهد و این بزرگ‌ترین برند موسسه است.

وی اضافه کرد: کسانی که قصد دریافت تسهیلات معیشتی و وام خودرو دارند طبق نرخ بانک مرکزی به آنها تسهیلات ارائه می‌شود و در گروه سوم موسسه کوثر به کسانی که به دنبال تجارت هستند، به صورت مشارکتی اقدام به ارائه تسهیلات می‌کنند.

این مسئول درباره ادغام موسسه جوانان خیر با موسسه کوثر خاطرنشان کرد: نقدینگی ما دو برابر موسسه جوانان خیر است و همین امر سبب شده تا بانک مرکزی موسسه کوثر را برای ادغام با جوانان خیر برگزیند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما صیانت از سپرده‌های مردم است، افزود: مردم به هیچ عنوان نگران سپرده‌های خود نباشند، ما تاکنون بازپرداخت سپرده‌های خرد و کلان را داشته‌ایم و هیچ‌گونه محدودیتی در پرداخت‌ها نداریم.

رضایی به تعهدات موسسه جوانان خیر و سیاست‌های موسسه کوثر اشاره کرد و یادآور شد: در دفاتر ثبت شده تمام تعهدات بررسی و شناسایی می‌شود به گونه‌ای که مردم متضرر نشوند.

وی مهم‌ترین اهداف موسسه کوثر تا سال 92 را افزایش سرمایه و عملیاتی‌ شدن فعالیت رسمی این موسسه به بانک عنوان کرد و افزود: با عملکرد خوب و رضایت بانک مرکزی از این مجموعه، اعتقاد داریم که «کوثر» بهترین جایی است که در آن کار می‌کنیم و به تحقق سازمانی خود که تا سال 94 جزو پنج بانک برتر کشور می‌شویم خواهیم رسید و اعتقاد داریم آینده از آن ماست.

مدیرعامل موسسه مالی اعتباری کوثر با اشاره به اینکه موسسه مالی و اعتباری کوثر از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز حمایت می‌کند، متذکر شد: تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان نماد مردم آذربایجان دارای برند برتر در سطح کشور و منطقه است و ما به خاطر هواداران پرشور این تیم به دنبال حمایت همه‌جانبه و خودکفایی این باشگاه هستیم.

انتهای پیام/2300/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول