اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی نخستین مرکز تست ماشین‌آلات سنگین در تبریز

بازار تراکتورهای چینی و هندی در ایران کساد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: با راه‌اندازی مرکز تست ماشین‌آلات سنگین و ادوات کشاورزی از ورود تراکتورهای چینی و هندی بی‌کیفیت جلوگیری می‌شود.

بازار تراکتورهای چینی و هندی در ایران کساد می‌شود

ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از یک سال پیش اقدامات و برنامه‌ریزهای لازم برای ورود به عرصه تست ماشین آلات سنگین و ادوات کشاورزی صورت گرفته و اکنون شاهد راه‌اندازی نخستین مرکز تست کشور در این حوزه هستیم.

وی افزود: این مرکز به کل کشور و برای مبادی گمرکی خدمات ارائه خواهد داد.

ورود تراکتورهای بی‌کیفیت هندی و چینی بدون کسب استانداردهای لازم به کشور

ابراهیمی با اشاره به ورود بسیاری از تراکتورهای چینی و هندی به کشور بدون کسب استانداردهای ایران گفت: این تراکتورهای بی‌کیفیت به دلیل نداشتن خدمات پس از فروش، نبود قطعات یدکی و عدم سازگاری با کشاورزی ایران مشکلات عدیده‌ای را برای کشاورزان به وجود آورده‌اند.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این مرکز آنچه به کشور وارد می‌شود کنترل و در صورت مغایرت با استانداردهای لازم از ورود آنها جلوگیری می‌شود که این امر نه تنها رضایت مشتریان را جلب می‌کند بلکه از حیف و میل بیت‌المال، بودجه و ارز کشور ممانعت خواهد کرد.

این فعال عرصه صنعت کشور ضمن تاکید بر جایگاه تجاری آذربایجان‌شرقی گفت: راه‌اندازی مرکز تست ماشین‌آلات سنگین، راه‌سازی و ادوات کشاورزی، در منطقه آذربایجان که متصل به شاهراه‌های حمل و نقل و تجارت جهانی است نه تنها از ورود کالاهای بی‌کیفیت به کشور جلوگیری می‌کند بلکه نقش تعیین‌کننده‌ای نیز در کاهش بار هزینه‌ای تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان خواهد داشت. 

انتهای پیام/60002/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول