اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

مردم اورامانات زخم‌خورده توطئه‌های استکبار هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: مردم منطقه اورامانات و روانسر زخم‌خورده توطئه‌های استکبار هستند که با گذشت سه دهه از عمر انقلاب، همچنان به نظام وفادارند.

مردم اورامانات زخم‌خورده توطئه‌های استکبار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از روانسر، سردار محمدنظر عظیمی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان روانسر اظهار داشت: انقلاب ما به برکت دین مبین اسلام و رهبری‌های حضرت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و احساس مسئولیت مردم شکل گرفته که وظیفه آحاد مردم محافظت از دستاوردهای عظیم آن است.

عظیمی تاکید کرد: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تاکنون با ترفندهای مختلفی علیه آرمان‌های ملت ایران توطئه‌های گسترده‌ای را به‌کار گرفته، اما با وجود رهبری و بصیرت عامه مردم ایران تمامی این توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم منطقه اورامانات و شهرستان روانسر زخم‌خورده بخشی از توطئه‌های استکبار هستند که با گذشت سه دهه از عمر انقلاب این مردم همچنان به نظام و آرمان‌های انقلاب وفادارند.

عظیمی با بیان اینکه برخورداری از بصیرت دینی لازمه شناخت فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است، افزود: حضور بسیجیان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و نظامی و سازندگی باعث تثبیت نظام و سربلندی آن در جهان شده است.

در پایان این نشست از حسین کولیوند قدردانی و علی‌اصغر الله‌دانه به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر معرفی شد.

انتهای پیام/2700/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول