اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار قربانی:

ایران اجازه نمی‌دهد سوریه به دست استکبار بیفتد

خبرگزاری فارس: سردار مرتضی قربانی خاطر نشان کرد: ایران هیچگاه نخواهد گذاشت سوریه به دست استکبار بیفتد.

ایران اجازه نمی‌دهد سوریه به دست استکبار بیفتد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بعد از ظهر امروز در مجلس بزرگداشت شهدای لپاسر و 269 شهید شهرستان رامسر با اشاره به حمایت همه‌جانبه مردم از نظام گفت: از آنجایی ‌که در رأس هرم انقلاب و کشورمان مرجع دینی و هدایتگر وجود دارد باید تحت لوای او از انقلاب دفاع و از ولی فقیه تبعیت کنیم.

وی ادامه داد: در حکومت دینی ولی فقیه در رأس حکومت است که از قرآن و مکتب تبعیت می‌کند و اطاعت از او بر همگان واجب است.

سردار قربانی با اعلام اینکه لپاسر 27 شهید تقدیم اسلام کرده است، اظهار داشت: مایه افتخار است که بیشترین تعداد شهدا نسبت به دیگر مناطق شهرستان رامسر از لپاسر بوده و جوان‌ترین شهید شهرستان هم از این منطقه است و بسیار زیباست که در منطقه‌ای قدم بردارید که هر کوچه به نام یک شهید مزین شده است.

وی بیان کرد: مردمان زمان پیامبر در مدت 23 سال دوران نبوت آن حضرت هر سال 3 تا 4 جنگ به راه انداخته و نبی مکرم اسلام که از اقوام خودشان بود را نپذیرفتند ولی پیامبر(ص) به راه خود ایمان داشته و تا زمان مرگ در راه اسلام جنگیدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: تاریخ نشان می‌دهد ممالکی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی منافعشان را در ایران از دست داده و دیگر نمی‌توانستند سرمایه‌های ایران را به تاراج ببرند در مقابل حق ایستاده و با متحد شدن با هم علیه ایران جنگ به راه انداختند.

قربانی تاکید کرد: هر کس در زندگی‌اش «اشداه علی الکفار» نباشد جزء آل محمد(ص) نیست و هر کس که می‌خواهد جزء آل محمد(ص) باشد باید تابع رهبری و ولایت باشد.

قربانی با ذکر اینکه خداوند عزت می‌دهد به کسانی که عملشان با خلوص نیت همراه است، افزود: ما در طول عمر انقلاب به حرمت و عزت خون شهدا توانستیم در مقابل استکبار بایستیم و از این‌رو باید یادواره‌های شهدا را باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم زیرا این یادواره‌ها خاری در چشم دشمنان اسلام و ایران است.

وی با اشاره به اینکه راه رهبری معظم انقلاب، ادامه راه امام (ره) و شهدا است، تصریح کرد: پیروزی‌های غزه و لبنان پیروزی نظام ما و ادامه‌دهنده انقلاب اسلامی ایران است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ایران هیچگاه نخواهد گذاشت که سوریه به دست استعمار افتاده و مسلمانان بی‌گناه سوری را به ذلت بکشانند.

انتهای پیام/86024/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول