اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب شوشتر:

نقشه‌ای از زیرساخت‌های شوشتر در اختیار نداریم

خبرگزاری فارس: مجری طرح جامع فاضلاب شوشتر گفت: نقشه جامعی از زیرساخت‌های موجود در شوشتر وجود ندارد و به این دلیل بروز مشکلات در این باره عادی است.

نقشه‌ای از زیرساخت‌های شوشتر در اختیار نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رضا طافی‌ زارع ظهر امروز در جلسه کمیسیون حفاری شوشتر که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نقشه جامع و کاملی درباره زیرساخت‌های دفن شده شوشتر وجود ندارد و به این دلیل بروز مشکلات در این حوزه اتفاقی عادی است ولی نباید تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران باید قانونی برخورد کنند، افزود: پیمانکاران باید در خصوص حفاری‌ خیابان‌های شوشتر همه استعلام‌های مورد نیاز را انجام دهند و درباره فیبر نوری مکان و حریم شبکه را با کارشناس مخابرات طبق صورت جلسه‌ای تحویل بگیرند که در صورت بروز مشکل شرکت آبفا در این باره مقصر نباشد.

مجری جدید طرح جامع فاضلاب شوشتر تصریح کرد: در این موارد نباید مسائل را امنیتی و قضایی کرد بلکه این اتفاقات تنها به دلیل ناآگاهی رخ می‌دهد و در صورت متوجه شدن وجود تعمد در این باره شرکت آبفا برخورد جدی خواهد کرد.

*مردم شوشتر قدرشناس هستند

وی اظهار داشت: مردم شوشتر انسان‌های صبور و قدرشناسی هستند و باید در راستای اجرای طرح جامع فاضلاب شهری به نحوی عمل کرد که کمترین مشکلات به وجود آید.

طافی‌ زارع با اشاره به صورت‌جلسه‌های قبلی امضا شده گفت: هر توافقی که انجام شده است باید اجرا شود و با هر گونه تخلف در این باره به شدت برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت خارج از دستور کار و بدون امور کارشناسی را اصلا تائید نمی‌کنیم و پیمانکاران باید به این موضوع توجه کنند.

*دفتر مجری طرح در شوشتر تاسیس می‌شود

مجری جدید طرح فاضلاب شوشتر خاطرنشان کرد: برای اطلاع از مشکلات مردم و بررسی و رفع سریع مشکلات در این حوزه کاری در اسرع وقت دفتر مجری طرح فاضلاب در شوشتر تاسیس می‌شود.

وی در پایان گفت: این دفتر تنها در راستای ارتقای سطح رضایتمندی مردم شوشتر تاسیس می‌شود و در این باره توجه داریم تا با اجرای دقیق برنامه‌ها مشکلات مردم را کاهش دهیم.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول