اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج)

سپیده امید از رادیو معارف طلوع می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف از پخش برنامه «سپیده امید» از این رسانه به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) خبر داد.

سپیده امید از رادیو معارف طلوع می‌کند

 حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژه برنامه‌های ربیع‌الاول رادیو معارف اظهار کرد: ویژه برنامه شب غریب سامرا برای شب شهادت امام حسن عسگری(ع) در نظر گرفته شده که ساعت 19 و 45 دقیقه از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: «در سوگ آفتاب» از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که ساعت هشت و 35 دقیقه از این رسانه پخش می‌شود.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف ادامه داد: فعالیت‌های علمی امام حسن عسگری(ع) و اقدامات زمینه‌ساز امام حسن عسگری(ع) برای تولد و غیبت امام عصر(عج) از جمله محورهای این برنامه است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت امامت امام عصر(عج) گفت: برنامه «آخرین امید» هشتم ربیع‌الاول ساعت 22 از این رسانه پخش می‌شود.

صفایی تبیین نامه‌های امام حسن عسگری(ع) به شیعیان خود در نقاط مختلف و رضایت مردم در زمان امامت امام عصر(عج) را از جمله محورهای برنامه آخرین امید ذکر کرد.

وی یادآور شد: سپیده امید از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف به مناسبت امامت حضرت حجت(عج) بوده که نهم ربیع‌الاول ساعت هشت و 35 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

بررسی محورهای برنامه‌های رادیو معارف در اتاق فکر

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف با بیان اینکه نهم ربیع‌الاول در بین شیعیان به ویژه مردم قم جایگاه ویژه‌ای دارد گفت: مراکز و مؤسسات تخصصی به این مناسبت‌ برنامه‌های ویژه‌ای را تولید کرده‌اند.

وی به اتاق فکر تولید برنامه‌های رادیو معارف اشاره کرد و افزود: در این بخش متن برنامه‌ها بررسی شده و مهم‌ترین محورها برای ویژه برنامه‌ها تعیین و درباره آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/78003/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول