اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

جریان انحرافی با شعار امام زمان(عج) می‌آید

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان انحرافی با شعار امام زمان(عج) می‌آید و در آنجا اثرات و ردپای دشمن هویدا نیست.

جریان انحرافی با شعار امام زمان(عج) می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد در سالروز 9 دی در جمع مردم دهقاید اظهار داشت: مردم همواره از ولایت فقیه دفاع کرده و می‌کنند و این موضوع دشمنان را عصبانی کرده است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی در سال 88 برای براندازی نظام اسلامی از همه توان خود استفاده کردند که با لبیک مردم به ندای ولایت فقیه و با راهپیمایی میلیونی مردم توطئه و فتنه دشمنان خنثی شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: فتنه 88 تمام شد ولی جریان نفاق تمام نشده و سرکردگان و افرادی که برای براندازی نظام اقدام کرده بودند آرام ننشسته‌اند و در واقع دشمن هیچگاه نخوابیده و همیشه درحال برنامه‌ریزی است.

موسوی‌نژاد با تاکید بر لزوم تکلیف‌گرایی و بصیرت‌افزایی اذعان داشت: اگر روزی بدانیم که تکلیف ما سکوت است باید سکوت کنیم، اگر تکلیفمان فریاد است باید فریاد بزنیم، اگر هم تکلیف ما این باشد که به تک تک خانه‌ها برویم و بصیرت‌افزایی و تبیین حقایق کنیم باید این کار را انجام دهیم.

وی یادآور شد: اگر امروز می‌بینیم که پس از سی و چندسال هنوز انقلاب اسلامی مستحکم به مسیر خود ادامه می‌دهد به‌ دلیل این بصیرت‌افزایی است که شهداء به ما آموخته‌اند و از برکت وجود رهبری فرزانه و عالم و بصیر است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ورشکستان فتنه‌های گذشته در حال انجام تحرکات و خیزهای بلندتری هستند و نامه‌ای که اخیرا آقای هاشمی از طرف خاتمی خدمت مقام معظم رهبری برده است، نشان‌دهنده همین موضوع است.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: بارها از افرادی که ماجرای فتنه و جوانب آن را برای مردم بازگو می‌کنند تشکر کرده‌ام ولی از آنها می‌پرسم چرا جریان انحرافی را برای مردم تشریح نمی‌کنید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: جریان انحرافی جریانی است که با تمام توان در حال چنگ‌اندازی به ارزش‌های نظام است و عقیده‌اش این‌است که ولایت فقیه نباشد و باید این جریان را برای مردم افشاء کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در جریان انحرافی دیگر خبری از کف و سوت و هورا در روز عاشورا نیست و به امام(ره) و ائمه(ع) توهین آشکار نمی‌شود بلکه آنها با شعار امام زمان(عج) می‌آیند و در آنجا اثرات و ردپای دشمن هویدا نیست.

موسوی‌نژاد بیان کرد: باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم و همه مردم و مسئولان در این عرصه مسئولیت دارند.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول