اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای موسیقی اصیل ایرانی در ارومیه

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: در ایام دهه فجر موسیقی اصیل ایرانی در ارومیه اجرا می‌شود.

اجرای موسیقی اصیل ایرانی در ارومیه

پدرام رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر، اظهار داشت: با توجه به اینکه حوزه هنری آذربایجان‌غربی به جز مرکز استان در سایر شهرستان‌های استان شعبه ندارد سعی می‌کنیم با هماهنگی‌های انجام شده چندین برنامه از جمله اکران عمومی فیلم سینمایی در شهرستان‌ها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اجرای موسیقی اصیل ایرانی در سه نوبت در ارومیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: روز 12 بهمن ماه سال جاری اجرای اول این موسیقی در محل سینما آزادی آغاز می‌شود.

این مسئول افزود: اجرای دوم و سوم کنسرت موسیقی اصیل ایرانی در روزهای جمعه 13 بهمن ماه و شنبه 14 بهمن ماه به ترتیب در محل سینما آزادی و آمفی‌تئاتر حوزه هنری آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری آذربایجان‌غربی از برگزاری نمایشگاه مجازی در سایت حوزه هنری از 12 بهمن ماه به مدت 10 روز با محتوای عکس، پوستر، نقاشی و تصویرسازی خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام افراد در کل کشور می‌توانند از این سایت دیدن کنند.

رحمانی برگزاری کارگاه طنز ویژه انقلاب، پخش تله‌تئاتر انقلاب، اکران عمومی و اختصاصی فیلم سینمایی، برگزاری عصر شعر انقلاب و افتتاح کارگاه تجسمی حوزه هنری آذربایجان‌غربی را از سایر برنامه‌های تدارک یافته در ایام دهه فجر برشمرد و گفت: سعی می‌کنیم در این ایام مبارک چاپ و نشر کتاب پیر و پیشگام را به پایان برسانیم.

وی در پایان اذعان داشت: تور عکاسی برای هنرمندان همزمان با شرکت در راهپیمایی در سال روز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول