اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال انجام شد

تجهیز تعاونی‏های عشایری تهران با اعتبار 21 میلیارد ریالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایری استان تهران از فعالیت 95 درصد امور عشایری استان تهران در قالب تعاونی خبر داد و گفت: امسال 21 میلیارد ریال به تجهیز تعاونی‏های عشایری تهران اختصاص یافت.

تجهیز تعاونی‏های عشایری تهران با اعتبار 21 میلیارد ریالی

سیروس نصیری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: عشایر استان تهران اغلب امور خود را در قالب 9 تعاونی انجام می‏دهند.

وی ادامه داد: در این بین، هشت دفتر تعاونی در شهرستان‏ها و یک دفتر به عنوان مرکز اتحادیه استانی در پایتخت ایجاد شده‏ است.

نصیری اضافه کرد: اداره‏کل عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در همین راستا نسبت به تجهیز شبکه تعاونی‏های عشایری با اختصاص اعتبار 21 میلیارد ریالی اقدام کرد.

مدیرکل امور عشایری استان تهران افزود: از جمله مزایای این طرح می‏توان به تأمین نقدینگی کافی برای خرید نهاده‏های دامی و علوفه برای عشایر با قیمتی مناسب اشاره کرد.

وی ادامه داد: از این رو، در حال حاضر نهاده‏های دامی به مقدار کافی در سوله‏های نگهداری این مواد ذخیره شده است.

نصیری با اشاره به طرح خوداتکایی تولید گوشت استان تهران، از افتتاح مجتمع عشایری دامپروری «رازق‏آباد» ورامین در چارچوب اجرای این طرح خبر داد.

مدیرکل امور عشایری استان تهران افزود: با اجرای طرح‏هایی از این دست، فرزندان عشایر از فرصت‏های جدید و مناسبی برای اشتغال بهره‏مند می‏شوند.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی مجتمع‏های عشایری دامپروری در چارچوب تعاونی‏های عشایری به این اقشار شریف جامعه واگذار می‏شود.

انتهای پیام/2568/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول