اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

نیازمند شناسایی ایل‌راه‌ها برای عبور ایمن عشایر هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: ایل‌راه‌های اصلی این استان باید شناسایی شده و برای عبور ایمن عشایر از آن‌ها، برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

نیازمند شناسایی ایل‌راه‌ها برای عبور ایمن عشایر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در دومین جلسه هم‌اندیشی رابطان عشایر ادارات کل و فرمانداری‌های این استان با بیان این که تامین امنیت عشایر از مسائل مهم این قشر از جامعه است، اظهار داشت: این موضوع در شورای تامین فارس مطرح و راه‌حل‌های لازم، بررسی می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به این که برای محافظت از ایل‌راه‌ها و مراکز اطراق عشایر باید تدابیر مناسبی اندیشیده شود، افزود: تمام ایل‌راه‌های اصلی استان فارس باید شناسایی شده و برای عبور ایمن عشایر از آن‌ها، برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط، در مناطقی که ایل‌راه‌ها توسط جاده‌ها، قطع شده است، اقدام به ایجاد زیرگذر برای عبور عشایر کند.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان این که رویکرد استانداری این استان، حل مسائل و مشکلات عشایر است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع معضلات عشایر به کار می‌گیریم.

در این جلسه که به منظور بررسی مسائل و مشکلات عشایر برگزار شد، نمایندگان عشایر و رابطان عشایر این استان به بیان نظرات و راه‌کارهای خود در حوزه‌های امنیت عشایر و ایل‌راه‌ها، بهداشت، آموزش و پرورش، آبرسانی و مراتع، پرداختند.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول