اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شیراز:

نمایش‌های برتر کشور در شیراز اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شیراز از اجرای نمایش‌های برتر کشور و چگونگی ورود به جشنواره تئاتر خبر داد.

نمایش‌های برتر کشور در شیراز اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حسین قهرمانی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر فجر در شیراز اظهار داشت: مجموعه فرهنگی هنری حافظ از فردا شاهد مراسم گشایش جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در شیراز می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی فارس و دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در شیراز گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شیراز فردا ساعت 19 کار خود را آغاز می‌کند که در این راستا سالن‌های هودی و حافظ از محل‌هایی است که این نمایش‌ها در آنها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه www.honaremelli.com به منظور کسب اطلاعات بیشتر از اجراها و تهیه کارت ورود و رزرو آن، در نظر گرفته شده است از جدول نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شیراز سخن گفت و اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 26 دی تا چهارم بهمن‌ماه 91 در مجموعه فرهنگی هنری حافظ و مجموعه فرهنگی هنری خانه فرهنگ شماره چهار، سالن هودی با اجرای شش گروه نمایشی کشور بر روی صحنه می‌روند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شیراز در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز با اجرای نمایش «چاله» به کارگردانی سهیل بیرقی و بازی بازیگرانی مانند اندیشه فولادوند، عمار تفتی و عاطفه نوری برگزار می‌شود.

قهرمانی اضافه کرد: نمایش‌های «آمینون» و «تو هرگز نخواهی گشت» به ترتیب در 27 و 28 دی‌‌ماه جاری در دو سانس 18، 20 در تالار هودی واقع در بوستان آزادی شیراز، خانه فرهنگ شماره چهار با کارگردانی مرتضی آقاحسینی و سامان خلیلیان اجرا می‌شود. 

وی بیان کرد: در روزهای 29 و 30 دی‌‌ماه جاری نیز تالار هودی شیراز پذیرای نمایش «هیچ‌کس» با کارگردانی رویا افشار است که این تئاتر در ساعت‌های 18 و 20 برای هنرمندان و علاقمندان اجرا می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شیراز تصریح کرد: علاقمندان در روزهای یکم تا چهارم بهمن‌ماه امسال شاهد اجرای نمایش خدای کشتار به نویسندگی یاسمینا رضا با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و بازی بازیگرانی مانند بهاره رهنما، اشکان خطیبی، سیما تیرانداز و رضا مولایی هستند.

وی گفت: نمایش «گاوچران‌های مفرغی» به کارگردانی مهسا علمدار از دوشنبه دوم تا یازدهم بهمن‌‌ماه سال جاری در تالار هودی به مدت 10 روز به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/2448/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول