اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اصفهان

تئاترهای «مرغ و پله» و «بخش شماره 6» به تئاتر فجر راه یافتند

خبرگزاری فارس: آزاده کمال بروجنی و پیمان کریمی به ترتیب با نمایش «مرغ و پله» و «بخش شماره 6» در لیست راه یافتگان به سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر قرار گرفتند.

تئاترهای «مرغ و پله» و «بخش شماره 6» به تئاتر فجر راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سی و یک سال است که زمستان‌های ایران اسلامی بهار فجر را تجربه می‌کند، فجری که عرصه رقابت بین تعداد زیادی از هنرمندان عرصه تئاتر، موسیقی و فیلم است و هنرمندان از داخل و خارج کشور است در عین رقابت کانون گرمی از مسالمت و همکاری و طرح ایده‌های نوین را به وجود می‌آورند.

هنرمندان اصفهانی نیز همچون گذشته در جشنواره فجر امسال حضور ویژه‌ای دارند و دو تئاتر از هنرمندان اصفهانی در این جشنواره یکی به صورت صحنه‌ای و دیگری به صورت خیابانی اجرا می‌شود.

مرغ و پله به نویسندگی و کارگردانی آزاده کمال بروجردی در بخش تئاتر خیابانی، تئاتر بخش شماره 6 به نویسندگی و کارگردانی پیمان کریمی در لیست 13 نمایش صحنه‌ای راه یافته به جشنواره تئاتر فجر قرار گرفت.

آزاده کمال بروجنی در خصوص نمایش راه یافته به تئاتر فجر گفت: نمایش مرغ و پله یک نمایش فانتزی است که در آن از ترفندهای انیمیشن بهره برده شده است.

وی افزود: این نمایش در اصل برخورد انسان با مشکلات پیرامون خویش را به نمایش گذاشته و این نمایش قصد دارد، نحوه برخورد با مشکلات و مصائب را به انسان‎ها آموزش دهد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر که سال گذشته با نمایش میعادگاه یک رتبه بازیگری کسب کرد در ادامه گفت: به طور معمول در نمایش‌های خیابانی مشارکت مخاطبان در ادامه تئاتر نقش اساسی دارد و در مرغ و پله نیز ما از این مشارکت بهره برده‌ایم تا کیفیت نمایش خود را بالا ببریم.

به گزارش فارس، پیام میرکی، بهنام شمسایی، مهدی موید، علی آذرشین، مهدی خادمیان، ارسلان سلطانی، دلاور خسرونیا، محمد اندامی، میلاد عباسی و حسین جهانگیری از بازیگران این نمایش هستند.

انتهای پیام/2301/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول