اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج:

معابر فاقد تابلوی نام در کرج ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری کرج از ساماندهی معابر فاقد نام در کرج خبر داد و گفت: با اجرای طرحی کوچه‌ها و معابری که فاقد نام هستند شناسایی شده و نامگذاری می‌شوند.

معابر فاقد تابلوی نام در کرج ساماندهی می‌شوند

سعید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در این راستا تمامی معابری که فاقد نام باشند شناسایی شده و تابلوهایی برای ‌آنها نصب می‌شود.

وی افزود: با این اقدام گامی اساسی در جهت خدمات به مردم برداشته می‌شود و شهروندان دیگر دچار مشکل در آدرس‌‌دهی نمی‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه باید چهره شهر را نیز از وجود تابلوهای فرسوده و قدیمی پاک کرد، ‌گفت: هم‌اکنون در برخی از معابر و خیابان‌های کرج شاهد وجود تابلوهایی فرسوده و قدیمی هستیم که باید طرح‌هایی را به منظور ساماندهی و جایگزین کردن آنها اجرایی کنیم. در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده تعویض تابلوهای فرسوده و قدیمی در کرج در اولویت کاری قرار گرفته است.

صفری تأکید کرد: اجرای این طرح توسط معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اجرا می‌شود لذا در این راستا تمامی تابلوهای فرسوده در این کلانشهر جمع‌آوری و به جای آنها تابلوهای جدید گذاشته می‌شود تا علاوه بر تازه کردن چهره شهر نوعی خدمات‌رسانی نیز به مردم ارائه شود.

وی گفت: برای اجرای این طرح باید آرایش و زیباسازی معابر و شهر مدنظر قرار گیرد، برای تحقق کامل اجرای این طرح در کرج باید تمامی مدیران شهرداری در مناطق مختلف اهتمام ویژه‌ای را نسبت به اجرای این مهم داشته باشند.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول