اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال محقق می‏شود

نصب 550 تابلوی نام‏گذاری معابر در دماوند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای نام‏گذاری معابر شهر دماوند از نصب 550 تابلوی نام‏گذاری معابر از ابتدای سال‌جاری تا پایان سال در این شهر خبر داد.

نصب 550 تابلوی نام‏گذاری معابر در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند،‌ احمد حسنی اظهار کرد: شهرداری دماوند در راستای خدمت‏رسانی هر چه بیشتر به مردم و سهولت در شناسایی آدرس معابر با توجه به مصوبه شورای نام‏گذاری، در زمینه نام‏گذاری کوچه‏ها و خیابان‏های سطح شهر و همچنین نصب تابلو اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 180 تابلو در سطح معابر و خیابان‏های شهر دماوند نصب شده بود؛ این درحالی است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون 250 تابلو نصب شده و مقرر است تا پایان سال نیز 300 تابلوی معابر دیگر در سطح شهر نصب شود.

حسنی یکی از علل نصب و یا جایگزین کردن تابلوهای سطح شهر را فرسوده شدن آنها دانست و گفت: تاکنون در خیابان‏های روح‏افزا، مطهری، معابر شلمبه، منطقه جمعیتی مشا، شهرک نگین، شهرک فاطمیه، بخشی از معابر شهرک مهک، حصار پایین و بخشی دیگر از معابر سطح شهر تابلو نصب شده است.

دبیر شورای نام‏گذاری معابر شهر دماوند بیان کرد: این نام‌ها برگرفته از اسامی شهدا، مشاهیر، تاریخ و وقایع و حوادث مهم کشوری و منطقه‏ای است.

حسنی افزود: با توجه به آیین‌نامه نام‏گذاری معابر و اماکن شهر، این شورا سعی کرده است با انتخاب نام‌های دارای ریشه تاریخی، سیاسی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر متناسب با ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی در راستای حفظ و تقویت فرهنگ ملی و محلی گام بردارد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان نیز به منظور تعامل بیشتر با شورای نام‏گذاری شهر دماوند، در صورتی که معابر و یا کوچه‏های آنها نام‏گذاری نشده و یا تابلو ندارد به این شورا اعلام کنند.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول