اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دربی فوتبال اصفهان صورت می‌گیرد

انگیزه‌های متفاوت سپاهان و ذوب‌آهن برای بردن

خبرگزاری فارس: دو تیم سپاهان و ذوب آهن در شرایطی دربی فوتبال اصفهان را برگزار می‌کنند که تیم سپاهان برای جا نماندن از کورس مدعیان و تیم ذوب‌آهن برای فرار از منطقه خطر به برد نیاز مبرم دارند.

انگیزه‌های متفاوت سپاهان و ذوب‌آهن برای بردن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای مهم و سرنوشت ساز تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به دیدار هم می‌روند.

سپاهان و ذوب‌آهن با وضعیت متفاوتی وارد میدان می‌شوند و هر کدام برای پیروز شدن و کسب سه امتیاز کامل بازی در این دیدار حساس و سنتی انگیزه‌های خاص خود را دارند تا مشخص شود که هیچ تیمی حاضر به کوتاه آمدن برابر تیم دیگر نیست.

سپاهان در حال حاضر با 31 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده و برای اینکه از جمع مدعیان قهرمانی دور نشود، نیاز مبرمی به برد در این دیدار دارد.

در طرف مقابل نیز ذوب‌آهن با 17 امتیاز هفته‌هاست که در رده شانزدهم جدول رده‌بندی جا خوش کرده و برای فرار از منطقه سقوط و جای گرفتن در حاشیه امنیت نیاز به برد در دیدار برابر سپاهان دارد.

در دیدار رفت تیم سپاهان موفق شد یکی از بهترین نتایجش در طول لیگ برتر حرفه‌ای را برابر تیم ذوب‌آهن کسب کند و با چهار گل ذوبی‌ها را شکست دهد، اما در بازی برگشت شرایط تا حدودی متفاوت شده، زیرا برخلاف بازی رفت که رسول کربکندی روی نیمکت ذوب‌آهن نشسته بود، در این دیدار فرهاد کاظمی سکان هدایت ذوبی‌ها را بر عهده دارد.

تیم سپاهان نیم فصل دوم دور برگشت را بدتر از حد تصور آغاز کرد و با دو شکست متوالی صدرنشینی را از دست داد، اما ذوب‌آهن در دور برگشت بهتر از دور رفت عمل کرد و از سه بازی گذشته دو تساوی و یک برد به دست آورده است.

نمایش شاگردان کاظمی در دیدار برابر استقلال امیدواری‌هایی را برای هواداران این تیم به وجود آورده است و از این رو برد در دربی اصفهان می‌تواند از لحاظ انگیزشی نیز به سود این تیم تمام شود.

دیدارهای برگزار شده در دربی فوتبال اصفهان برخلاف دربی سرخابی‌ها در بیشتر مواقع جذاب و تماشاگر پسند بوده و نیاز دو تیم به برد برابر یکدیگر موجب شده تا به زیبا بودن دیدار فردا نیز امیدوار باشیم.

در 23 دیدار برگزار شده از دربی، دو تیم برد کسب نکرده‌اند و تیم پیروز بازی فردا می‌تواند از حریف سنتی خود پیشی بگیرد و برای نیم فصل هم که شده به این برتری ببالد.

انتهای پیام/63006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول