اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم:

ذوب آهن را در قم مغلوب می‌کنیم/ پایان 7 هفته بدشانسی

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: نه با خودمان و نه با حریف هرگز تعارف نداریم و یقیناً در بازی با ذوب آهن اصفهان پیروز میدان خواهیم بود.

ذوب آهن را در قم مغلوب می‌کنیم/ پایان 7 هفته بدشانسی

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هفته‌ها خوب بازی کردیم و متأسفانه با بداقبالی مقابل حریفان خود نتیجه نگرفتیم، ولی با تمام توان و بدون کم و کاست به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می‌رویم و صد درصد می‌خواهیم پیروز شویم. 

وی ادامه داد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم و می‌توانم با صراحت بگویم که از هر نظر آماده دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هستیم. ما در این دیدار هماهنگ‌تر از دیدارهای گذشته بازی خواهیم کرد زیرا قصد داریم بعد از هفته‌ها در خانه خود و در حضور تماشاگران خوب و خونگرم قمی هر سه امتیاز بازی را به‌دست بیاوریم. 

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم افزود: تمرینات و برنامه‌های آماده‌‌سازی ما بعد از بازی هفته هفتم با تیم فوتبال شهرداری تبریز، در ورزشگاه تختی قم برگزار شده است و از نظر روحی و آمادگی جسمانی و همچنین تاکتیک تیمی و فنی در بهترین شرایط ممکن به‌سر می‌بریم.

وی اضافه کرد: تیم ما مقابل حریفان خود در هفته‌های اخیر بسیار خوب بازی کرده است و از نظر فنی و تاکتیکی، کاستی خاصی در تیم احساس نمی‌کنیم. ذوب آهن اصفهان تیم خوبی است اما تیم ما در این دیدار خانگی به دنبال برد و رسیدن به میانه جدول است.

گائینی یادآور شد: خوشبختانه فاصله تیم‌ها از رده ششم تا رده دوازدهم جدول بسیار نزدیک است و ما در صورت کسب برتری در دیدار خانگی می‌توانیم به رده‌های هشتم و نهم صعود کنیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم یکی از مهم‌ترین کاستی‌ها در تیم فوتبال صبا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را از دست دادن بازیکنان کلیدی این تیم عنوان کرد و بیان داشت: ما بازیکنان بسیار ارزشمندی همچون محمد عرب خراسانی، سید مجتبی مبینی‌پور و محمدرضا وفایی را از دست دادیم.

وی عنوان داشت: با اینکه از هفته اول تا هفته هفتم موفق به کسب پیروزی نشدیم اما نگرانی خاصی نداریم و بعد از سه تساوی متوالی در سه هفته گذشته مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان، دبیری تبریز و شهرداری تبریز بازیکنان ما هم‌قسم شده‌اند که از این هفته نتایج را جبران کنیم.

گائینی بیان کرد: به موفقیت در بازی‌های آینده تیم امید صبای قم بسیار امیدواریم و همان‌گونه که تا این هفته بهترین بازی‌های خود را انجام داده‌ایم، بازیکنان ما خوب می‌دانند که باید در این دیدار ببریم تا با کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن اصفهان راه صعود به رده‌های بالای جدول مهیا شود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول