اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

حفظ روحیه جهادی بالاترین قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حفظ روحیه جهاد و فداکاری در جامعه بالاترین قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است.

حفظ روحیه جهادی بالاترین قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق صبح امروز در دیدار با جمعی از بانوان ایثارگر در تبریز اظهار داشت: قدرت‌های سلطه‌گر اقدامات خصمانه علیه ملت ایران را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر شکل داده‌اند تا از طریق تولید و توزیع آموزه‌ها و ارزش‌های خاص و جذاب، بنیان‌های ارزشی و ارکان حمایتی کشورمان را تحت تاثیر قرار داده و با هزینه کمتری وضعیت مطلوب خویش را حاکم سازند.

وی، فرهنگ را بیانگر شخصیت، هویت ملی و زیرساخت سایر حوزه‌های یک کشور دانست و گفت: تهدید نرم در حوزه فرهنگ باعث تغییر الگوهای رفتاری در همه ابعاد نظام اجتماعی می‌شود و به همین خاطر نوک پیکان تهدیدات نرم متوجه مسائل اعتقادی و اصول و ارزش‌های دینی است.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، ناکارآمد نشان دادن نظام دینی و تلقین ناتوانی ایران در مبارزه با دشمنان همراه با از بین بردن امید مردم به آینده را از اهداف استراتژیک سلطه‌گران در تهاجم فرهنگی علیه ایران اعلام کرد.

وی افزود: این‌ اهداف در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ای با گستره بیشتر و پیچیده‌تری دنبال می‌شود که باید در این خصوص برنامه داشت.

این کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به تاثیر ایمان و معنویت رزمندگان اسلام در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس گفت: برای حضور قدرتمند و موفق در میدان مقابله با تهدیدات نرم دشمنان نیز نیازمند افرادی هستیم که دارای روحیه قوی مقاومت و پایه‌های محکم اعتقادی باشند.

شایق، خانواده را کانون کسب این ویژگی‌ها دانست و افزود: نقش زنان در خانواده و جامعه یک نقش بی‌بدیل است و از این ظرفیت باید برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان استفاده شود.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول