اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌استاندار‌ خراسان شمالی:

مهار تورم‌ با روحیه جهادی تحقق خواهد ‌یافت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد:با تقویت روحیه جهادی می‌توان گرانی و تورم را مهار کرد.

مهار تورم‌ با روحیه جهادی تحقق خواهد ‌یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به  نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سیف‌الله مطلبی در نشست تنظیم بازار کالا و ارز با برشمردن اهمیت تنظیم بازار و نقش کلیدی آن در اقتصادی کشور گفت: تنظیم بازار مجموعه‌ای از تدابیر و استراتژی‌هایی بوده که هدف آن حمایت از عوامل بازار همچون کسبه، تولید کنندگان، مصرف کنندگان و توزیع کنندگان است.

وی با بیان اینکه اعمال سیاست‌های متعادل برای کنترل و تنظیم بازار می‌تواند اسباب امنیت خاطر عوامل بازار را فراهم کند،بر انجام تدابیر لازم برای کنترل بازار استان تاکید کرد.

مطلبی ترویج درآمد حلال ، تشویق اصناف خوش نام و منصف، تسریع در برخورد و رسیدگی به پرونده‌های متخلفان ، فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های جمعی با هدف تقویت روحیه جهادی را از عوامل موثر در تنظیم و کنترل بازار دانست.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای احیاء روحیه عدل و انصاف،ترویج فرهنگ  کسب درآمد حلال ، رعایت حق انصاف در معاملات و... را در این راستا مورد تاکید قرار داد. 

نشست تنظیم بازار کالا و ارز خراسان شمالی با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی  برگزار که هر یک از اعضای نشست به ارائه گزارش عملکرد و بیان برای مهار تورم و تنظیم بازار پرداختند.

به گزارش فارس،افزایش قیمت کالاها و تورم فزاینده در ماه‌های اخیر باعث کاهش قدرت خرید مردم و مشکلات اقتصادی جدی در استان شده است. 

انتهای پیام/63001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول