اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد:

مشکل اصلی سوادآموزی شناسایی افراد بی‌سواد است

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: بسیار فعالیت‌های خوبی در زمینه سوادآموزی انجام شده اما در حال حاضر مشکل شناسایی افراد بی‌سواد است.

مشکل اصلی سوادآموزی شناسایی افراد بی‌سواد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری مشهد مقدس در امامزاده سید محمد اظهار کرد: 21 دی‌ماه روز وقف نامگذاری شده و به خاطر اهمیت آن جلسه شورای اداری در امامزاده سید محمد برگزار شد تا در مورد موضوعات آن با مسئولان صحبت و تصمیم‌گیری شود.

فرماندار مشهد با اشاره به روزهای تاریخی دی‌ماه گفت: سوم دی‌ ماه روز ثبت احوال بود و این سازمان نقش بسیار مهمی دارد زیرا سند هویت و ملیت افراد را مشخص می‌کند.

موحدیان خاطر نشان کرد: 7 دی‌ماه نیز روز نهضت سوادآموزی بود که بسیار فعالیت‌های خوبی در زمینه سوادآموزی انجام شده اما در حال حاضر مشکل شناسایی افراد بی‌سواد است که نمی‌توان انجام داد.

‌فرماندار مشهد اظهار کرد: در دنیای امروز موضوع بی‌سوادی مطرح می‌شود و هنوز کشور در این قسمت ضعف دارد و ادارات در شناسایی آنها باید کمک کنند.

وی یادآور شد: 9 دی ماه که روز بصیرت نامگذاری شده نیز یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بود؛ بصیرت در مورد فتنه مطرح می‌شود.

 موحدیان اظهار کرد: ما از فتنه زمانی می‌توانیم عبور کنیم که بصیرت داشته باشیم و راه مقابله با فتنه اسلحه و سلاح نیست و افرادی که شعار تند می‌دهند اشتباه می‌کنند برای مقابله با آن باید آگاهی و بصیرت مردم را افزایش داد.

فرماندار مشهد تاکید کرد: فتنه به گونه‌ای است که زمانی که به شما رو کرده ناشناخته و هنگامی که از شما عبور می‌کند می‌توانید پی به فتنه بودن آن ببرید.

موحدیان تصریح کرد: راه شناسایی فتنه بسیار سخت است و بهترین راه مقابله با آن تبعیت از امام حق جامعه است و تا زمانی‌که پی به عمق فتنه نبرده‌ایم نباید در مورد آن سخن بگوییم زیرا بسیاری از افراد که می‌خواستند روشنفکری کنند با سخنان خود به جریان فتنه کمک کردند.

انتهای پیام/70022/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول