اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر باشگاه امدادگران کرمان:

باشگاه امدادگران کرمان 2100 عضو دارد

خبرگزاری فارس: دبیر باشگاه امدادگران و نجات‌گران استان کرمان گفت: در حال حاضر این باشگاه 2 هزار و 100 نفر عضو دارد.

باشگاه امدادگران کرمان 2100 عضو دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیرساعد خواجه‌زاده عصر امروز در حاشیه برگزاری مانور زلزله در آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تمام مراحل این مانور توسط کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان  برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه استان کرمان جزو استان‌های زلزله‌خیز کشور است، آموزش‌های لازم توسط کارشناسان هلال‌احمر و آتش‌نشانی به کارمندان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان داده شد تا در مواقع ضروری بتوانند به کمک مردم آسیب‌دیده بشتابند.

خواجه‌زاده ابراز داشت: آموزش و پرورش در بالا بردن آگاهی و آموزش دانش‌آموزان در زمینه بلایای طبیعی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: به مناسبت 9 دی در تمام مناطق استان کرمان مانور زلزله برگزار شد و با تکرار می‌توان همیشه در برابر حوادث طبیعی آماده بود و خسارت‌های مالی و جانی کمتری به وجود می‌آید.

خواجه‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر این باشگاه 2 هزار و 100 نفر عضو دارد، بیان کرد: باشگاه امدادگران شش سال پیش ابتکار استان کرمان بود و به دلیل اینکه خروجی خوبی داشت در سال جاری این باشگاه در سراسر کشور افتتاح شده است.

دبیر جمعیت امدادگران استان کرمان افزود: شعار باشگاه این است که بهترین فرد به آنها بهترین خدمات را بدهد و افراد عضو این باشگاه از بهترین نیروهای دوره دیده سطح بالای امدادگر هستند که در زمینه‌های روان‌شناسی، مدیریت، غواصی، کوهنوردی و جامعه‌شناسی دوره‌های پیشرفته را دیده‌اند.

انتهای پیام/80018/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول