اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

نجات جان انسان ارزشمندترین فعالیت امدادگران است

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجات جان انسان‌ها ارزشمندترین فعالیت امدادگران هلال احمر است.

نجات جان انسان ارزشمندترین فعالیت امدادگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی ظهر امروز در جمع کارکنان و امدادگران حوزه امداد و نجات هلال احمر  گیلان با ابراز رضایت از عملکرد خوب نیروهای امدادی هلال احمر استان، اظهار کرد: عملکرد و فعالیت خوب نیروهای امدادی و ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه نشانه بالا بودن توان و ظرفیت هماهنگی تیم‌های امدادی هلال احمر است.

وی افزود: همه ما تلاش می‌کنیم تا با ارتقای علم و دانش، حفظ ارزش‌ها، رفتار انسانی و اخلاق اسلامی بیش از پیش این هماهنگی و تعامل در راستای خدمت بیشتر به افراد جامعه افزایش یابد.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه هیچ فعالیتی با ارزش‌تر از نجات جان انسان‌ها نیست، گفت: به تناسب توانمندی بالای امدادگران در حوزه امداد و نجات، انتظارات از این حوزه بالا بوده و امیدواریم همکاران این حوزه حیات‌بخش با برخورداری از ادب، متانت و توانمندی ارائه دهنده خدمات مطلوب به افراد جامعه باشند.

وی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان و امدادگران گیلان، خاطرنشان کرد: دقت بر تلاش‌های امدادگران امری اجتناب‌ناپذیر بوده و در جمعیت هلال احمر مورد توجه قرار می‌گیرد.

محمدی پرداخت به‌موقع حق‌الزحمه امدادگران را از جمله مسائل مهمی خواند که تا‌کنون با پیگیری‌ها و دقت نظر روی آن به صورت منظم و ماهانه پرداخت شده تا آنها با انگیزه بیشتر و بدون دغدغه خاطر در ارائه خدمات امدادی به افراد جامعه تلاش کنند.

وی با تصریح بر اینکه همه ما باید امانت‌دارانی صدیق برای سازندگی و ایجاد شرایط بهتر و گسترش فضای مطلوب باشیم، یادآور شد: اگر این مجموعه رشد کند بدون تردید تمام افراد تشکیل دهنده آن نیز ارتقا می‌یابند.

معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان نیز در جلسه مذکور از امدادرسانی نیروهای امدادی هلال احمر استان به مصدومان و حادثه‌دیدگان خبر داد و گفت: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در 15 روز گذشته به 150 نفر از مصدومان حوادث جاده‌ای و گرفتار در برف و کولاک در مناطق کوهستانی خدمات امداد و کمک‌های اولیه و نجات ارائه کردند.

سیاوش غلامی افزود: از تعداد مذکور، 53 نفر از مصدومان و حادثه‌دیدگان در تعطیلات چند روز گذشته از خدمات امداد و نجات هلال احمر بهره‌مند شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت نیاز به خدمات امدادی با تلفن 147 ندای امداد تماس بگیرند.

به گفته این مسئول، طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر گیلان در 16 پایگاه ثابت، موقت و سیار با همکاری 600 نفر عوامل امدادی در حال اجراست.

انتهای پیام/2300/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول