اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار مازندران خبر داد

انتشار تمبر یادبود شهید شاخص کارگری مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تمبر یادبود شهید شاخص کارگری مازندران منتشر می‌شود.

انتشار تمبر یادبود شهید شاخص کارگری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی‌کارنامی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد یادواره شهدای کارگری مازندران که در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: باید ایثارگری‌ها و جانفشانی شهدای کارگر که مظلوم واقع شده است، در جامعه به ویژه در قشر زحمتکش عرصه کار و تولید نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های گرانبهای انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: الگوسازی از اسطوره‌های فرهنگ ایثار و رزمندگی برای فعالان سنگر کار و تلاش، انگیزه حضور این عزیزان را در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و استقرار در خیمه ولایت مضاعف می‌کند.

بابایی با تاکید بر اینکه کارگران و کارفرمایان ارزشمندترین و زحمتکش‌ترین  آحاد جامعه هستند، تاکید کرد: کارگران همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی دفاع کردند، امروز نیز در سنگر کار و تلاش و جنگ اقتصادی برای سربلندی ایران اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی متذکر شد: تهیه بانک اطلاعاتی کامل و دقیق از شهدای کارگر ضروری است.

بابایی بیان داشت: تشکیل کمیته‌های فرهنگی و پشتیبانی، نامگذاری واحدهای تولیدی به نام شهدای شاخص کارگری و نصب المان‌های آنها در واحدهای تولیدی و معابر ورودی شهرها، تهیه کتابچه گفتمان شهدای کارگر و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگر کارگر الزامی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، همچنین از انتشار تمبر یادبود کارگر شهید نوروزعلی یزدان‌خواه به‌عنوان شهید شاخص کارگری استان خبر داد.

وی با اشاره به شهادت دو دختر نوجوان و خردسال این کارگر شهید توسط رژیم ستمشاهی گفت: نوروزعلی یزدان‌خواه به همراه فرزند دیگرش رحیم یزدان‌خواه که او نیز از قشر مقدس کارگری بود، در کربلای 4 با لبیک به ندای امام به فیض شهادت دست یافتند.

بابایی با انتقاد از سوء‌استفاده برخی جریان‌های سیاسی از کارگران گفت: کارگران اجازه سوء‌استفاده از آنان و تشکل‌های صنفی کارگری را به هیچ جریان سیاسی نمی‌دهند.

وی نامگذاری واحدهای تولیدی به نام شهدای شاخص کارگری را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: نصب المان‌های شهدا در واحدهای تولیدی و معابر ورودی شهرها و تهیه تمبر یادبود شهدای کارگری مازندران نوعی الگوسازی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/86006/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول