اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام:

اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چرام گفت: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص مواد مخدر مؤثر است.

اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام سیداحمد مرتضوی صبح امروز در کارگروه آسیب‌های اجتماعی با بیان این‌که مسئولان آگاه‌سازی جامعه از عواقب مواد مخدر را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهار کرد: همه مسئولان باید برای مقابله با این ترفند بیگانه، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه از عواقب بلای خانمان‌سوز مواد مخدر را در سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

بخشدار مرکزی چرام با تأکید بر این‌که اوقات فراغت یکی از عوامل مؤثر برای مبارزه با معضل مواد مخدر در جامعه است، گفت: اوقات فراغت نیاز اصلی جوانان جامعه است که اگر این امر فراهم نشود آنان را به تباهی می‌کشاند.

وی با اشاره به این‌که در مبارزه با مواد مخدر، نباید فقط از چند سازمان انتظار مبارزه داشت بلکه همه دستگاه‌ها در این راه مسئول هستند، خاطرنشان کرد: باید با همدلی و همکاری یکدیگر گام‌های اساسی را در راه این مبارزه بردارند تا این لکه سیاه از پیشانی جامعه پاک شود.

این مسئول تصریح کرد: فروش سیگار به افراد زیر 18 سال در این شهرستان ممنوع و در صورت تخلف با فروشندگان برخورد شود.

مرتضوی اعتیاد را منشاء ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی عدیده دیگری دانست و ابراز داشت: برای مقابله با آن راهکارهای مبتنی بر پیشگیری از اعتیاد و درمان و بازپروری معتادان باید هم‌زمان مورد استفاده قرار گیرد.

وی دعوت از معتادان گمنام را در جلسات مؤثر دانست و گفت: برای شرکت در جلسات کارگروه اجتماعی افراد با داشتن حکم از طرف فرماندار در جلسات حضور پیدا کنند.

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به ارتباط و تعامل سازمان‌های مردم نهاد با اقشار و لایه‌های مختلف اجتماع متذکر شد: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی زمان‌بر و نیازمند تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی و اقشار مختلف مردم است.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول