اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مازندران خبر داد

راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در سوادکوه

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مازندران از تقویت پوشش شبکه‌ها و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در سوادکوه خبر داد.

راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران، راهکارهای توسعه پوشش شبکه‌های تلویزیونی و راه‌اندازی ایستگاه فرستنده‌های دیجیتال در نشست مشترک مسئولان شهرستان سوادکوه با مدیرکل صدا و سیمای استان بررسی شد.

بهرام حمیدی مدیرکل صدا و سیمای مازندران در این نشست با اشاره به اینکه از 250 ایستگاه فرستنده رادیویی و تلویزیونی استان 50 ایستگاه در شهرستان سوادکوه مستقر است افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز از محل بودجه استانی، تقویت پوشش شبکه‌ها و راه‌اندازی فرستنده‌های دیجیتال در این منطقه امکان‌پذیر است.

بهروز باباجانی مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران نیز با اشاره به همکاری و تعامل نزدیک مخابرات و رسانه استانی تصریح کرد: شرکت مخابرات آمادگی دارد زیرساخت‌های لازم برای توسعه پوشش رسانه‌ای در شهرستان سوادکوه را با همکاری دستگاه‌های اجرایی ایجاد کند.

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی نیز با ضروری دانستن توسعه پوشش برنامه‌های صدا و سیما و خواست مردم شهرستان سوادکوه، برای پیگیری و تامین اعتبار لازم قول مساعد داد.

عزیز باقری فرماندار سوادکوه نیز با قدردانی از رسانه استانی برای توجه به این منطقه پیگیری مسئولان استانی برای راه‌اندازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال را خواستار شد.

انتهای پیام/86018/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول