اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز خبر داد

پرداخت 19 میلیارد ریال وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه تبریز

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از اعطای بیش از 19 میلیارد و 109 میلیون ریال انواع وام دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی 92-91 خبر داد.

پرداخت 19 میلیارد ریال وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حسین نوید با بیان اینکه وام‌های دانشجویی برابر قوانین و مقررات ابلاغی از سوی صندوق رفاه به دانشجویان حائز شرایط اعطا می‌شود، تصریح کرد: در نیمسال اول تحصیلی 92-91 برای 4 هزار و 169 نفر به میزان بیش از 19 میلیارد و 109 میلیون و 866 هزار ریال در قالب انواع وام دانشجویی در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار گرفته است.

به گفته وی این میزان مبلغ شامل بیش از 9 میلیارد و 32 میلیون ریال وام تحصیلی برای 2 هزار و 982 نفر، 5 میلیارد و 270 میلیون ریال وام شهریه برای 883 نفر، 3 میلیارد و 700 میلیون ریال وام ودیعه مسکن برای 67 نفر، 394 میلیون ریال وام ضروری برای 139 نفر، 425 میلیون ریال وام تحصیلی دانش هسته‌ای برای 56 نفر، 105 میلیون ریال وام ضروری حوداث غیرمترقبه برای هفت نفر، 59 میلیون ریال وام تحصیلی ممتاز و نمونه برای هشت نفر و تعدادی نیز وام‌های خاص نظیر وام حج، زیارت عتبات عالیات خرید کتب تخصصی و دانشجویان ممتاز و نمونه پرداخت شده است.

نوید در ادامه با بیان اینکه به تمام دانشجویان متقاضی وام تعلق گرفته است، یادآور شد: این وام‌ها از سوی اداره رفاه دانشجویان این دانشگاه به دانشجویان متقاضی و به منظور ایجاد زمینه مناسب در راستای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشتی آنها اعطا شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: در حال حاضر این معاونت در دو حوزه مدیریت خدمات دانشجویی و تربیت بدنی همچنین دو مرکز مشاوره و بهداشت برای بیش از 20 هزار دانشجوی این دانشگاه ارائه خدمات می‌دهد. 

انتهای پیام/60001/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول