اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلارآباد مازندران:

کمربندی کلارآباد نیازمند تامین اعتبار است

خبرگزاری فارس: شهردار شهر توریستی کلارآباد مازندران گفت: با تخصیص بودجه لازم، کمربندی 20 متری این شهر افتتاح می‌شود.

کمربندی کلارآباد نیازمند تامین اعتبار است

عقیل عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کلارآباد با اشاره به اینکه بیشتر مسیر کمربندی 20 متری بازگشایی شده است، گفت: در صورت اختصاص بودجه لازم در کوتاه‌ترین فرصت کمربندی کلارآباد برای استفاده عموم شهروندان و مسافران افتتاح خواهد شد.

عشوری خاطر نشان کرد: مسیر کمربندی 20 متری شهری کلارآباد ورودی آن در قسمت شرقی از تقاطع خیابان باهنر و امام خمینی در ابتدای شهرستان عباس‌آباد آغاز و از خیابان شهید بهشتی به خیابان اصلی در قسمت غربی شهر منتهی می‌شود.

شهردار کلارآباد تصریح کرد: قسمت اعظم زمین‌های مسیر کمربندی شهری کلارآباد ضمن توافقاتی که با مالکین صورت گرفته توسط شهرداری خریداری و آزادسازی شده و یقیناً در صورت تخصیص بودجه لازم، مابقی آن نیز آزادسازی و آماده بهره‌برداری می‌شود.

عشوری اذعان داشت: کمربندی 20 متری دوم که 12 متر از عرض آن آسفالت و آماده بهره‌برداری است از روبروی آتش‌نشانی در ابتدای خیابان طبیعت آغاز شده و از محله خوشامیان در حدفاصل خیابان شهید رجایی به جاده اصلی منتهی می‌شود.

وی همچنین متذکر شد: کلارآباد از جمله شهرهای توریستی با قابلیت‌ها و اماکن ویژه گردشگری در بخش سلمانشهر در شهرستان عباس‌آباد است که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است.

عشوری در پایان با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در کلارآباد فراهم است، تأکید کرد: شهرداری کلارآباد آمادگی کامل برای جذب و حمایت قانونی از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را دارد.

انتهای‌پیام/86020/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول