اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه داران:

مشروعیت واقعی حمایت مردم از نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه داران گفت: مشروعیت واقعی حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مشروعیت واقعی حمایت مردم از نظام است

به گزارش خبرنگار فارس از فریدن، حجت‌الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته با استناد به سخنان و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی اظهار کرد: مشروعیت واقعی، حمایت مردم از نظام است.

وی ادامه داد: دشمنان برای انتخابات آینده برنامه‌ریزی دارند و مسئولان مملکت باید در این زمینه بیدار و هوشیار بوده و فضا را همچنان آرام و به دور از تنش حفظ کنند .

امام جمعه فریدن افزود: هرکس که به هر طریقی فضای انتخابات را توام با تشنج کند، به نظام خیانت کرده است.

وی با اشاره به رصد برنامه‌های جمهوری اسلامی توسط دشمن تأکید کرد: دشمن چند هدف را از این رصد پیش رو دارد که ایجاد مانع در انتخابات آینده و به تعویق انداختن آن ، و ایجاد بی روحی، سردی و بی‌رمقی در انتخابات از آن جمله است.

کرامتی به حضور همیشه خبرنگاران خارجی در برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این خبرنگاران تنها نقاط ضعف را منعکس می‌کنند .

وی ضمن اشاره به اهمیت  انتخابات ریاست جمهوری، ترفند عدم برگزاری انتخابات آزاد و سالم را از شیوه های دشمن برای برهم زدن مردم بیان و یادآور کرد: این شیوه مانند دروغ تقلب در انتخابات سال 88 رمز آشوب فتنه گران است .

امام جمعه شهر داران تصریح کرد: مردم انقلابی باید هشیار، بصیر و آگاه بوده و به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب گوش دهند .

وی ضمن عرض تسلیت رحلت ملکوتی حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) به بازگشت 48 زائر اسیر تروریست‌های  کشور سوریه اشاره کرد و گفت: امید آن داریم که تمام اسرای اسلام به آغوش خانواده‌های خود برگردند.

کرامتی وقف را از سنت‌های بسیار خوب پیامبر اکرم (ص) بیان کرد و ضمن اشاره به روایات و احادیث معصومین (ع) گفت: بسیاری از مرکز فرهنگی و علمی از موقوفات است و بعد از انقلاب با مشخص شدن مسئولان خاص این امور سنت وقف احیا و بیشتر مشکلات با این سنت حسنه مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول