اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

جنگ نرم خانواده‌ها را مورد هجمه قرار داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: دوری از سیره و منش پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار، موجب فاصله گرفتن از اهداف آنان می‌شود و امروز در صورت دوری و فاصله، جنگ نرم دشمن، خانواده‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهد.

جنگ نرم خانواده‌ها را مورد هجمه قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن با بیان زندگی سراسر عشق خدمت حضرت محمد (ص)اظهار کرد: یکی از سیره‌های حضرت محمد (ص) وفای به عهد و تنظیم زمان در ارائه خدمت به جامعه و خانواده بود.

وی تبسم پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) را در مواجهه با مردم و اصحاب و خانواده دارای پیام دانست و افزود: هر چه ارتباط صمیمی و دوستانه باشد، موجب استحکام جامعه و بنیان خانواده می‌شود.

امینی با تقدیر از خطبا و مبلغان و نیز هیئت‌های عزاداری در ایام ماه محرم و صفر اظهار کرد: روز شهادت گونه ارتحال حضرت ختمی مرتب حضرت محمد (ص) عاشورای دوم برای مسلمانان است.

امام جمعه بردسکن با اشاره به تشکیل شورای انقلاب فرهنگی و نیز سالروز انتصاب مقام معظم رهبری توسط حضرت امام خمینی (ره) به عنوان امام جمعه تهران افزود: هدایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در حوادث مختلف، موجب خنثی‌ شدن آسیب دشمنان به کشور شده است.

اتحاد و همبستگی ملت ایران نشانه رهبری پیامبرگونه مقام‌ معظم رهبری است

وی اتحاد و همبستگی ملت ایران را نشانه رهبری پیامبر گونه مقام ‌معظم رهبری ذکر کرد و گفت: مدیریت رهبر انقلاب اسلامی تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم ریخته است.

وی سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم را دارای نکات مهمی دانست و با تاکید بر مرور مجدد سخنان معظم‌له توسط مردم و مسئولان کشور، اظهار کرد: دشمن همیشه در کمین انقلاب اسلامی بوده است که از کجا بتواند به ملت و کشور ما گزند وارد نماید.

امینی گفت: برای انتخابات سال آینده از هم‌اکنون باید مسئولان و مردم مدیریت کنند و هوشیار باشند که دشمن این بار با شگردی دیگر به میدان آمده است و می‌خواهد مردم را سرگرم کند که از شکوه و عظمت انتخابات بکاهد.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا سراغ ندارید که انتخاباتی مثل کشور ما در کمال شعور و شور برگزار شود و در سلامت کامل باشد.

وی توطئه دشمنان با حضور مردم ایران را، نقش بر آب دانست و افزود: این دفعه در انتخابات مردم، پرشورتر از دوره قبل در صحنه خواهند بود و صهیونیست و استکبار بدانند ملت غیور ما کسانی که غیرت اسلامی و انقلابی ندارند را از صحنه روزگار محو کرده و خواهند کرد و اجازه نخواهند داد حضور مردم کمرنگ جلوه داده شود.

خطیب جمعه بردسکن با اشاره به دهه آخر صفر،خاطر نشان کرد: ملت ایران پشت سر نظام و در رأس مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را چنانچه تا امروز به یأس تبدیل نموده همچنان با حمایت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه مشت محکمی را به دهان دشمنان اسلام خواهد زد.

انتهای پیام/70003/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول