اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

نجات 3 مسافر گرفتار در کولاک محور پونل به رضوانشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از نجات 3 مسافر گرفتار در برف و کولاک محور پونل به هروآباد رضوانشهر از مرگ حتمی خبر داد.

نجات 3 مسافر گرفتار در کولاک محور پونل به رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت شعبان‌پور در جلسه راه و شهرسازی استان گزارشی از چگونگی نجات 3 مسافر گرفتار در برف و کولاک از مرگ حتمی توسط راهداران راه و شهرسازی رضوانشهر را ارائه داد.

وی اظهار کرد: این مسافران که اعضای یک خانواده بودند، توسط خودروی نیسان در مسیر «پونل به هروآباد» بالاتر از منطقه «زندانه» گرفتار کولاک و برف شده بودند که با گروه‌های راهداری رضوانشهر پس از گذشت 8 ساعت، صبح امروز از مرگ حتمی نجات یافتند.

این مسئول ادامه داد: اعضای خانواده مذکور غروب روز گذشته با توجه به اطلاع‌رسانی کامل در باره انسداد مسیر مورد نظر، برای تردد به این محور با بی‌توجهی نسبت به تابلوها و علائم که مسدود بودن مسیر را نشان می‌داد، عزیمت کردند و گرفتار شرایط بد جوی و کولاک شدند.

وی با بیان اینکه در نخستین تماس گروه‌های راهداری با وسایل نقلیه و بقیه راهدارها پیاده وارد عمل شدند، افزود: تلاش‌های راهداران به ثمر نشست و مسافران از مرگ حتی نجات یافتند.

به گفته شعبان‌پور، مسیر مذکور تا آماده‌سازی آسفالت محور خلخال همچنان مسدود است و عبور و مرور در آن جریان ندارد.

وی از هموطنان و مسافران خواست نسبت به علائم راهنمایی در حاشیه راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند و برای مسافرت‌ به مسیرهای کوهستانی از امکانات ایمنی و تجهیزاتی مانند زنجیرچرخ و ... استفاده کنند.

انتهای پیام/2300/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول