اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش مازندران:

کتاب‌های پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی سال آینده تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: کتاب‌های پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی سال آینده تغییر می‌کند.

کتاب‌های پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی سال آینده تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، منیره موحدی در جمع فرهنگیان و شهروندان عباس‌آبادی در محل فرمانداری این شهرستان از تغییر محتوای کتاب‌های پایه سوم ابتدایی و اول راهنمایی در سال آینده خبر داد و افزود: از ابتدای مهرماه سال آینده کتاب‌های درسی جدید در پایه‌های ششم ابتدایی و اول راهنمایی در مدارس استان تدریس می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: بر اساس سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، عباس‌آباد اولین شهرستان در سطح استان مازندران بود که همه مدارس را تک نوبته و کار هوشمندسازی پایه ششم را به پایان رساند.

وی خاطر نشان کرد: اجرای مرحله اول هوشمندسازی در 90 درصد از کلاس‌های سوم ابتدایی با نصب رایانه انجام شده است که بقیه نیز تا پایان سال تحصیلی امسال تجهیز می‌شود.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به این‌که مازندران از جمله استان‌های برتر در اجرای طرح 3-3-6 در کشور است، اظهار داشت: از اول مهرماه حدود 40 هزار دانش‌آموز با یک‌هزار و 778 کلاس درس در پایه ششم مشغول تحصیل هستند.

این مسئول همچنین از تک نوبته شدن 96.5 درصد مدارس استان خبر داد و افزود: یک‌هزار و 51 کلاس درس در استان مازندران تک‌جنسیتی شده است.

موحدی فضای تعاملی حاکم در آموزش و پرورش عباس‌آباد را نشانه تدبیر مدیریت و همدلی و همراهی همه دست‌اندرکاران دانست و گفت: موفقیت و پیشتاز بودن آموزش و پرورش عباس‌آباد در اجرای صحیح و سریع برنامه‌های ابلاغی، ریشه در تعامل بالا و روابط خوب حاکم بر مدیریت این دستگاه اجرایی دارد.

انتهای‌پیام/2296/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول