اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خبر داد

راه‌اندازی کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از راه‌اندازی کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی صبح امروز در نشست با مددجویان شهرستان کنگان اظهار داشت: کیفیت و کمیت خدمات کمیته امداد در سال جاری نسبت به سال‌های قبل رشد محسوسی داشته است.

وی افزود: حمایت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد و توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش مهم‌ترین اولویت در این نهاد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در کنگان از شرکت 400 مددجو در کارگاه پیشگیری از اعتیاد کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی اظهار داشت: کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و راه‌های مقابله با سوء مصرف مواد در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان با حضور 400 نفر از مددجویان به منظور آشنایی مددجویان با مسائل و مشکلات و خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر، روش‌های پیشگیری و باورهای نادرست در مورد مصرف آن برگزار شد.

وی افزود: مدرسان این دوره در این کارگاه آموزشی به تشریح آسیب‌های اجتماعی اعتیاد و روش‌های پیشگیری از آن با تاکید بر عوامل خطر، محافظت کننده و آثار و علایم حاد روان‌شناختی و بیولوژیکی اعتیاد پرداختند.

رئیس کمیته امداد کنگان عنوان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی در ابتدای ورود به مدرسه از مهم‌ترین عوامل مقابله با این بلای خانمانسوز و "نه" گفتن به مصرف مواد نیز از عوامل موفقیت و غلبه جوانان در راستای یک زندگی سالم و عاری از هرگونه انحراف است.

شمس‌الدینی اذعان داشت: از تمام توان و پتانسیل موجود برای رشد و اعتلای خانوارهای تحت پوشش بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول