اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور استاندار مازندران

خادمان کتاب مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور استاندار مازندران از خادمان نمونه کتاب مازندران تجلیل شد.

خادمان کتاب مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران در مراسمی از خادمان و دست‌اندرکاران حوزه کتاب تجلیل کرد.

مراسم تجلیل از خادمان کتاب استان مازندران در 13 بخش انجام شد.

در بخش خیر نمونه پیمان یزدی از شهرستان نور، عبدالکریم علیپور خیر و اهداء کننده زمین در شهرستان بهشر و ذبیح‌الله زندیه از شهرستان کلاردشت تجلیل به عمل آمد.

در عضو انجمن برتر استان از سید علی‌اصغر حسینی مدیر کل دفتر امور شهری و شورای اسلامی استانداری مازندران ،در بخش رئیس انجمن برتر از محمدعلی قمی فرماندار نوشهر، سید قدیر رضایی فرماندار چالوس، محمد مهدوی فرماندار بابل، اصغر اصغری بخشدار شهر سیمرغ، اسدالله محسنی بخشدار و شهر سرخرود، در بخش کارشناسان برتر از عسکری اباذری کارشناس دفتر امور شهری و شورای اسلامی استانداری مازندران و در بخش شورای نمونه از شورای اسلامی شهرستان بهشر تجلیل به عمل آمد.

*خادمان نمونه کتاب

خادمان نمونه کتاب در حوزه شهرداری‌ها از شهرداران کلارآباد، نور، عباس‌آباد، آمل، فریدونکنار، بخش بندپی غربی، قائمشهر، هادی شهر، کلاردشت، چالوس، نوشهر، بابل، بخش کتالم و سادات شهر و شهردار سلمان شهر که عضو کتابخانه‌های عمومی شهرشان هستند نیز تجلیل به عمل آمد. در حوزه کتاب‌خوان برتر کودک نازنین ترک جزئی از شهرستان بهشهر، مائده ارجمندی از آمل و در بخش کتابدار گروه نوجوان رشید صمدی از ساری و زهرا غنیمتی از شهرستان جویبار مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش کتابخوان برتر گروه جوان حمیدرضا شیر علی از بابلسر، مهدی کریمی از نوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

رمضان صیقل از شهرستان نور و ام‌البنین باقرپور از شهرستان بهشهردر بخش کتابخوان برتر گوره بزرگسال و در بخش نفرات برتر کنکور سنا ملکیان رتبه برتر کنکور 91 در رشته ریاضی، پدارم افشار نفر برتر کنکور از شهرستان ساری و الهام احسانی مقدم از شهرستان بابل نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش کارشناسان نمونه نیز از علی غیاثی، کوثر جدی، سمانه احمدیان تجلیل به عمل آمد.

*رؤسای برتر کتابخانه‌های عمومی

در بخش رؤسای برتر کتابخانه‌های عمومی استان نیز رودابه آزادیان رئیس اداره شهرستان چالوس، حمیرا پورعلمی رئیس اداره شهرستان نوشهر، سکینه خاتون مهدوی از کتابخانه باقرالعلوم نکا، علی ذبیح‌پور مسئول کتابخانه عمومی بهشهر و رضا اکبری مسئول کتابخانه عمومی شهدای سرخرود و نیز علی‌اصغر بالی چلندر مسئول کتابخانه نمونه مشارکتی نوشهر نیز تجلیل شدند.

در بخش کتابداران نمونه نیز از بهناز علویان از ساری، زهرا اعتصامی از شهرستان نور، سید سعید موسوی‌فر از کله‌بست و جلال کاظمی از بهشهر، زهرا هادی‌پور، حدیقه خطیبی و موسی کاظمیان تجلیل به عمل آمد.

در این بخش از کتابدار پیشکسوت استان مازندران موسی کاظمیان نیز تجلیل شد.

در بخش مدیر کانون‌های قرآن نیز از سیده زینب حسینی مدیر کانون قرآن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نوشهر نیز تجلیل به عمل آمد.

در بخش خبرنگاران از علی‌اکبر نوروزی خبرنگار روزنامه حرف و سمیه یعقوبی خبرنگار هفته‌نامه کایر و زرخیز نیز تجلیل به عمل آمد.

در بخش پایانی این برنامه نیز از غضنفر خوشرو و تقی دری به عنوان نیروی خدماتی کتابخانه عمومی مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/86004/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول