اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فجر سپاسی:

سازمان لیگ در حق تیم‌های شهرستانی ظلم می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گفت: سازمان لیگ فوتبال با برنامه‌ریزی نامناسب مسابقات، در حق تیم‌های شهرستانی ظلم می‌کند.

سازمان لیگ در حق تیم‌های شهرستانی ظلم می‌کند

محمود یاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تیم ما بدون استراحت گام به مسابقه با داماش گیلان گذاشت و فشردگی بیش از حد بازی‌ها بازیکنان ما را خسته کرده است.

وی گفت: در فوتبال ایران فقط به خواسته شوالیه‌ها و ژنرال‌ها که همان مدیران استقلال و پرسپولیس هستند توجه می‌شود و کسی به فکر تیم‌های شهرستانی نیست.

سرمربی تیم فجر سپاسی در مورد عملکرد بازیکنان مقابل داماش ابراز داشت: بازی سنگین و پرفشاری مقابل این تیم داشتیم و در طول بازی موقعیت‌های خوبی بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

یاوری افزود: اگر مهاجمان جوان فجر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردند، شانس به دست آوردن یک پیروزی پرگل را داشتیم.

به گزارش فارس، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی کشور بعد از ظهر دیروز تیم فجر شهید سپاسی در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان داماش گیلان بود که در پایان در ضربات پنالتی شکست خورد و از جام حذفی خداحافظی کرد.

دو تیم در طول 90 دقیقه و وقت‌های اضافی بازی موفق به زدن گل نشدند و در ضربات پنالتی داماش گیلان با عملکرد بهتر خود چهار بر سه به پیروزی رسید.

در بین دو نیمه این بازی توسط سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس از خانواده‌های سرداران شهید محسن افتخار و کاظم فرارویی تجلیل شد.

فجر در هفته 21 لیگ برتر یکشنبه آینده در شیراز میزان ملوان انزلی است.

انتهای پیام/2448/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول