اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی در مشهد:

50 درصد اعتبارات طرح‌های تملکات سرمایه‌ای به راه و شهرسازی تعلق دارد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 50 درصد از اعتبارات طرح‌های تملکات سرمایه‌ای به اداره کل راه و شهرسازی تعلق دارد و با حمایت‌های سازمانی، فراسازمانی می‌تواند فعالیت کند.

50 درصد اعتبارات طرح‌های تملکات سرمایه‌ای به راه و شهرسازی تعلق دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا محفوظی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در تالار نور مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی مجموعه منسجم و یکپارچه‌ای است در نتیجه توفیقاتی که در راه و شهرسازی بدست آمده حاصل تلاش ،تعامل و هماهنگی اعضای آن است.

معاون تلفیق، بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی افزود: 50 درصد از اعتبارات طرح‌های تملکات سرمایه‌ای به اداره کل راه و شهرسازی تعلق دارد و با حمایت‌های سازمانی، فراسازمانی می‌تواند فعالیت کند.

در ادامه محمدرضا قاسمی مدیرکل اسبق راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: فعالیت بنده در سازمان راه و شهرسازی خراسان رضوی به خاطر رضای خدا و امام هشتم(ع) بوده و بیش از 10 سال در مشهد خدمت و تجربیات بسیاری کسب کردم.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز امنیت شغلی و حیثیت کاری 1700 کارمند سازمان راه و شهرسازی در دست بنده بود و از امروز این امر مهم در دست مدیرکل جدید است که ایشان را به حفظ آن سفارش می‌کنم.

مدیرکل اسبق راه و شهرسازی خراسان رضوی یادآور شد: جابه‌جایی‌ها مدیران امری طبیعی است و من به عنوان سرباز نظام از آن اطاعت می‌کنم.

در ادامه مراسم محسن مظفری، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: خراسان رضوی دومین استان کشور از نظر وسعت و جمعیت در کشور است بنابراین موضوع تامین مسکن در خراسان رضوی امری بسیار مهم است.

وی در ارتباط با برخی از فعالیت‌های راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون 120 هزار مسکن مهر 66 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌ن‍ژاد که دومین فرودگاه کشور محسوب می‌شود شاهد تردد روزانه 17 هزار مسافر هستیم.

مظفری با اشاره به افزایش نرخ بلیط سفرهای هوایی در کشور افزود: با توجه به افزایش نرخ بلیط‌ هواپیما از ابتدای آبان ماه امسال ، سفرهای هوایی در تمام کشور کاهش پیدا کرده اما در مشهد مقدس 5 درصد افزایش سفرهای هوایی اتفاق افتاده است.

مدیر کل جدید راه و شهرسازی خراسان رضوی از خدمات قاسمی تشکر کرد و افزود: ولی فقیه مسیر راه را مشخص کرده‌اند و چراغ راه ما روشن است و زیرساخت‌های اصلی کشور در حوزه سازمان راه و شهرسازی قرار دارد و امیدواریم با همراهی در این راه خدمت‌رسانی مناسبی به هم‌وطنان خود داشته باشیم.

در پایان مراسم با حکم وزیر راه و شهرسازی محمدرضا قلندر، مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان قم به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان خراسان رضوی منصوب شد.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول