اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر فارس خراسان‌ رضوی تأیید شد

مدیرکل جدید راه و شهرسازی خراسان رضوی معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل جدید راه و شهرسازی خراسان رضوی امروز معرفی شد.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی خراسان رضوی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با حضور معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی، محمدرضا قلندر به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان معرفی و از زحمات محمدرضا قاسمی تقدیر شد.

در این مراسم محسن محفوظی، معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی گفت: در این جلسه علاوه بر تشکر از تلاشهای بی‌دریغ مهندس قاسمی از همه همکارانی که در این مدت ایشان را کمک و یاری کرده‌اند سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: موفقیت در یک مجموعه ماحصل تعامل، هماهنگی و مساعدت بین همه همکاران و مسئولان در بخش‌های متفاوت و همچنین جامعه هدفی است که خدماتی را از ما دریافت می‌کنند.

محفوظی با تشکر از مدیران وزارت راه و شهرسازی و همچنین نمایندگان مجلس بیان داشت: همه باید با هم در به نتیجه رسیدن وظایف خطیر وزارت راه و شهرسازی تلاش کنیم.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی ضمن خوشامدگویی به مهندس قلندر از ایشان به علت قبول این مسئولیت خطیر تشکر کرد.

محفوظی با اشاره به موقعیت و توانمندی‌های خراسان رضوی گفت: امیدواریم مدیرکل جدید با موفقیت بتواند نه تنها به مردم خراسان رضوی بلکه به همه زائران امام رضا(ع) خدمت‌رسانی کند.

وی به اهمیت موضوع معماری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: معماری اسلامی از موضوعات سفارش شده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) است که باید دغدغه مدیران و مسئولان مسکن و شهرسازی باشد.

در ادامه جلسه معاون توسعه و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی ضمن تشکر از تلاش‌های مهندس قاسمی و خیرمقدم به مهندس قلندر گفت: خدمت در نظام جمهوری ایران یک توفیق الهی محسوب می‌شود و خدمت مردم در خراسان رضوی به علت وجود بارگاه امام رضا(ع) توفیقی مضاعف است.

مظفری ادامه داد: یکی از دلایل اهمیت استان خراسان رضوی وسعت و جمعیت 6 میلیونی آن می‌باشد که بیش از سه میلیون نفر در شهر مشهد ساکن هستند و پروژه 120 هزار واحدی مسکن مهر در این استان در حال احداث می باشد که هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی 66 درصدی دارد و امید است با تلاش‌های مدیرکل جدید راه و شهرسازی تا پایان دولت دهم تحویل و افتتاح شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی با بیان اهمیت ویژه این استان در زمینه‌های متفاوت ترابری همچون حمل و نقل ریلی و هوایی و ... تلاش مسئولان و مدیران در این حوزه را خواستار شد.

محمدرضا قلندر نیز ضمن تبریک هفته حمل و نقل و روز راهدار و تشکر از تلاش‌های مهندس قاسمی در این حوزه گفت: امید است بتوانیم با تلاش و همکاری و همدلی بین همه همکاران و دست‌اندرکاران بتوانیم زیرساخت‌های اصل کشور در حوزه راه و شهرسازی را بیش از پیش بسازیم.

وی با اشاره به تلاش‌های همه مسئولان حوزه مسکن مهر بیان داشت: چشم امید بیش از 135 هزار خانوار در این استان به تلاشهای ما است.

محمدرضا قاسمی مدیرکل سابق اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: از همه کسانی که در دوران خدمتم در این پست مرا یاری کردند تشکر می کنم و امیدوارم مدیرکل جدید بتواند در این پست با تلاش‌های شبانه‌روزی و کمک و مساعدت همه همکاران خدمت‌رسانی بیشتری را به مردم انجام دهند.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول