اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تأکید کرد

ضرورت توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین جوانان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش جوانان استان تهران بر ضرورت توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین جوانان تأکید کرد.

ضرورت توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، محمدحسین نژادفلاح ظهر امروز در دیدار با فرماندار رباط کریم اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های ورزشی می‌تواند نقش سازنده در شادابی و سلامت نسل امروز داشته باشد و آنان را از بسیاری از خطرات اجتماعی دور سازد.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر بتوانیم امکانات و تجهیزات ورزشی را بیشتر کنیم می‌توانیم به اهداف خود نزدیک‌تر شویم.

این مسئول با بیان اینکه مسئولان ورزشی در شهرستاهای استان تهران باید نیازها و مشکلات ورزشی را در حوزه خود شناسایی کنند افزود: با شناسایی کمبودها و نیازهای ورزشی می‌توانیم برنامه‌ریزی‌هایی را برای توسعه ورزش، امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح شهرهای مختلف داشته باشیم.

نژادفلاح با بیان اینکه رباط کریم دارای استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف است، گفت: با توجه به کمبودهایی در بخش ورزش در این شهرستان تاکنون ورزشکاران رباط کریمی موفق شده‌اند که صاحب رتبه‌های برتر شده و برای این شهرستان افتخارآفرینی کنند.

مدیرکل ورزش استان تهران یکی از راه‌های مبارزه با معضل اعتیاد را نیز انجام حرکات ورزشی و سوق دادن نوجوانان و جوانان به رشته‌های مختلف ورزشی دانست.

نژادفلاح افزود: باید هر چه در توان داریم در این مسیر به کار گیریم و از ظرفیت‌های ورزشی در مسیر سوق دادن نسل امروز به این مهم تلاش کنیم.

وی ساخت سالن‌های ورزشی، توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین ارائه خدمات به ورزشکاران را در این شهرستان مهم خواند و افزود: باید با توسعه این امکانات ورزش را به عنوان یکی از مهم‌ترین کارهای روزانه خانواده‌ها قرار دهیم.

نژادفلاح ساخت سالن‌های ورزشی مختص بانوان را در این شهرستان مهم خواند و اظهار داشت: بانوان به عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای اصلی خانواده نیز باید با انجام حرکات ورزشی سلامت خود را تضمین کنند.

وی ادامه داد: برای اینکه بانوان نیز بتوانند به راحتی از امکانات ورزشی بهره‌مند شوند لذا ساخت سالن‌های ورزشی مختص این قشر از جامعه نیز ضروری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول