اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

اسلام و احکام آن بهترین نسخه حیات‌بخش بشریت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان با تاکید بر اینکه اسلام و احکام آن بهترین نسخه حیات‌بخش بشریت است، گفت: بی‌شک فرهنگ سعادت‎آفرین دین اسلام می‎تواند انسان‌ها را از این نابسامانی فرهنگی، اخلاقی و سیاسی رهایی ببخشد.

اسلام و احکام آن بهترین نسخه حیات‌بخش بشریت است

حجت‌الاسلام غلامعلی پوراکبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: حضرت محمد(ص) در سخت‌ترین شرایط جامعه بشری دنیا و در سخت‌ترین نقطه عالم بشریت در سرزمین حجاز رسالت بی‌نظیر خود را انجام دادند.

وی افزود: در حالی که در شرایط زمانی و مکانی سختی مبعوث شدند اما بهترین انسان‌های زمانه را تربیت کردند و آن‌ها را به عنوان الگوهای والا به مسلمانان عرضه داشتند.

پوراکبر با بیان اینکه اسلام دین صلح و دوستی است، تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) که پیامبر مهربانی نام گرفته‌اند دینی را برای مردم به ارمغان آورند که سراسر آن صلح و دوستی و ایثار و وحدت و یکپارچگی است.

امام جمعه فارسان بر ضرورت اجرای هرچه بهتر احکام و آموزه‌های دین اسلام در جامعه بشری تاکید کرد و گفت: دنیای امروز در جاهلیت مدرن به مراتب بیش از زمان صدر اسلام نیازمند اجرای احکام انسان‌ساز دین اسلام است.

پوراکبر با بیان اینکه اسلام و احکام آن بهترین نسخه حیات‌بخش بشریت است، متذکر شد: بی‌شک فرهنگ حیات‌بخش و سعادت‎آفرین دین اسلام می‎تواند انسان‌ها را از این نابسامانی فرهنگی، اخلاقی و سیاسی رهایی ببخشد.

وی اذعان داشت: امروز با توجه به پیشرفت‌های بسیاری که غرب به آن دست پیدا کرده اما در اوج ناآرامی و ناامنی قرار دارد و این ناشی از دور شدن از احکام و دستورات الهی است.

امام جمعه فارسان راه نجات بشری را بازگشت به معنویت و ارزش‌های دین اسلام برشمرد و گفت: امروز افراد اهل مطالعه و اندیشمند به این نکته مهم رسیده‌اند که راهی جز بازگشت به دین اسلام و ارزش‌های آن ندارند.

پوراکبر بر ضرورت ارائه دین اسلام به ملت‌های مختلف تاکید کرد و افزود: امروز ملت مسلمان ایران باید به این نیاز و مطالبه مردم جهان به خوبی پاسخ داده و فرهنگ متعالی خود را به آن‌ها عرضه بدارند.

انتهای پیام/68004/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول